Proovi sellega otsida!

Custom Search

Sep 27, 2009

Mina olengi malekunn!

Eile oli see öö, mil teadlased linna peale lahti lasti. Mina, kes ma olen uue põlvkonna säravamaid tähti antud valdkonnas, võtsin ka üritusest osa.

Päeval olin malekunn, seda otseses mõttes. Nimelt toimus elav male, kus mina esinesin musta kuningana. Päris hästi sain vist oma rolliga hakkama, sest rahvusringhäälingu kaamerapoisid palusid pidevalt oma zeste või poose korrata. Aga eks ta nii olegi, et kõik mis teen, teen hästi.

Õhtul toimus lustipidu kutsutud külalistele Aura veekeskuse basseinides ja mullivannides. Lauad olid toidust lookas ja õlut voolas ojadena. Vaesemad teadlased, nimesid nimetamata, kasutasid seda, et tasuta õlut jagati, julmalt ära ja toppisid kastijagu purke endale kotti mustade päevade tarvis.

Kuna üritus toimus Auras, siis otseloomulikult sai ka erinevaid sauna- ja veeatraktsioone proovitud. Ühe peal tegin katse-eksituse meetodil kindlaks, et kui sa torust alla sööstad ja loodad, et käes olev õllepurk ei lähe ümber ja sinna sisse kloorivett ei satu, siis sa eksid. Seal oli ka võimalus vesikirpu proovida, aga kahjuks jäi sellega hüppamine mul katsetamata, sest Vuss suutis selle pooleks ratsutada.

Mitteametlik ahvterpaarti oli Zavoodis. Tee peal sinna jagasime ära taldrikutäie Gruusia palle. ma täpselt ei tea, millest need koosnesid, aga nägid välja nagu paasteedikuulikesed oleks milleski ära paneeritud. Paljud inimesed ei olnud nõus neid pallikesi sööma, sest arvasid, et need on kanepit täis. Huvitav-huvitav, miks peaks keegi mõistusega või isegi ilma selleta inimene küpsetama kanepit sisaldavad junnid ja siis need tänaval võõrastele ära jagama? Mina ei suuda ühtegi põhjust leida igatahes.


Nagu arvata võib, siis täna jooksmas ei käinud. Aga äkki homme...

1 comment:

  1. Tasuta õlu mida kasti täite kaupa jagati ja mida siis vaesemad ka kasti kaupa kõrvale panid, ei läinud mitte mustemate päevade jaoks. See läks ikka sama õhtu, mis kujunes üsna mustaks, täiteks.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site