Proovi sellega otsida!

Custom Search

Sep 1, 2009

Micheal Jackson elab!

Micheal ei ole surnud, elus on! pealegi on eesti keele ära õppinud ja oli aktusel õhtu- või pigem päevajuht. Pärast aktuse lõppu tuli meid tänama, et me show elavaks tegime.

Detsibelli jaoks oli see aktus eriline, sest ta astus juba umbes viiendat korda ülikooli, seekord astus siis LOTEsse arvutiehitajaks. Viisime Vussiga talle suure-suure sülemitäie Kanada Kuldvitsu. Db pole kunagi varem nii õnnelik olnud! Pärast muutus ta muidugi kurvaks, kui kuulis, et ma olin ühe pudeli Ti Amo eest maksnud 37.50, tema ostis oma pudeli 69 eegu eest.

Peale aktust ei läinud koju, vaid sai erinevates kohtades linnapeal ringi käidud ja pokaalist veini rüübatud. Væikese vahemärkusena olgu õeldud, et nagu karta oli, siis õhtu lõpuks oli mu viimane pokaal katki. Vuss jäi purju ja tahtis naistele meeldida ning läks Vanemuise purskaevu ujuma. Mis näeb välja umbes selline:
Mingi hetk olime Hurda kuju juures geenitehnoloogia rebaste üritusel. Meile anti pehmest materjalist koer kätte ja siis me pidime ennast selle elukaga võrdlema. Ma tegin seal mitu päris head nalja, kahju et ühtegi meeles ei ole.

Õhtuks jõin ennast bioloogide lõkke äärde. Kairi tutvustas mind ühe rebaseneiuga, kes kohe pärast seda kui ma olin talle tere ütelnud läks millegipärast koju ära.

Mingi hetk hüppas Laura jõest välja ja tiris valitud seltskonna paati, et üle jõe lõket tegevatele geoloogidele külla minna. Kuidagi sattusin ka selle valitud seltskonna sisse. Paat oli purjus inimesi puupüsti täis, ma siiamaani imestan, et kuidas seda ümber ei õnnestunud ajada.
Arvates, et oleme õigesse kohta jõudnud, hüppas Saaremaa Jorss keset jõge vette ja hakkas paati kaldale oksarisu sisse vedama. Pärast pikka pingutust saime enam-vähem kõik kuivalt kaldale ja ronisime läbi vaarikavõsa geoloogide lõkke äärde, kust meid ootas täpselt 0 geoloogi. Need ampelmannid olid juba öölokaali Zavood ära läinud. Tegime pilti ja tulime ära. Ära tulemine ei läinud nii lihtsalt kui arvata võinuks, sest mõni neiu (ma ei hakka igaks juhuks nimesi nimetama) oli oma tasakaalu kuhugi ära kaotanud.

Selline see elu on! Homme lähen kell 8:00 hispaania keelde ja lõuna paiku käin jooksmas ja õhtul on geeniloogide lõkkeüritus...

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site