Proovi sellega otsida!

Custom Search

Sep 9, 2009

3000 punkti on mulle köki-möki

Vaagisin pikalt, et kas joosta või mitte, lõpuks jätsin täna ikka trenni vahele. Selle asemel lugesin hoopis sellist  uudist.

Päris hea ju!? Tegin siis ka väikesed arvutused ja nagu selgus siis naistega võisteldes oleks mu eelmise aasta punktisumma olnud 2015. 1000 punkti kuskilt juurde võluda on kõvasti kergem kui 1700, nii et mu selge mõistus ütleb mulle, et peab ajutiselt nime ära vahetama. Trenni pole vast ka väga vaja enam teha, natuke tehnikat õppida ja tulemus ongi käes:) Lihtne!

Korraks supsas pähe ka mõte, et äkki võiks siis juba ala ka vahetada, kui nii kui nii naiste arvestusse üleminek on. Mõtlesin, et äkki maadlus...vaatasin pilte, kas naismaadlejad on ka kenad ja leidsin sellise fotokese:
 
Ei, mulle ikka meeldib kümnevõistlus rohkem!

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site