Proovi sellega otsida!

Custom Search

Sep 7, 2009

Inimesed on õelad

Esiteks, ei ole ju normaalne, et kell seitse öösel peab üles ärkama. Just oled jõudnud magamist nautima hakata, kui äkki hakkab kell kõrva karjuma. Miks on selline asi välja mõeldud? Normaalne oleks, kui päev algab nii umbes kaheteistkümnest. Aga ei, elu tuleb ikka võimalikult keeruliseks ja ebameeldivaks teha!

OK, kuidagi õnnestus hommikul üles saada ja hispaania keele loengusse ronida. Kui loeng läbi sai, siis tuli kuskilt teisest reast mingi naisüliõpilane minu ja Vussi juurde ja küsis: "Kas te olete vennad, jah?" Aru ma ei saa, mida halba ma talle teinud olen, et niimoodi mõnitama peab. Lisan Vussi pildi, et te ikka mõistaksite, miks ma nii nõrdinud olen.
 
Vussile oli see muidugi kompliment, siiamani särab.
Jooksmise kohta niipalju, et täna on vaba päev.

4 comments:

  1. Jag har en god vän Svartebro Per Gustav, som är ett stort an av sport bloggar. Han skickar ibland mig länkar till vad han har läst (translate.google.com hjälp än de kan läsa en ruta
    för att ange din blog-address till exempel) som den estniska och svenska är fran mitt gamla kvarter har ända sedan den stora stolthet som jag läste din blogg.
    Kommer ocksa att ta itu med nagon annan sport än friidott?
    Hur är din relation med skidakning?

    Om du lägger detta till din postadress, sa skickar du ett vykort eller ett paket av ditt avtal, för att uppmuntra din ansträgning.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Tuul, vaata, asi on nii, et paljud inimesed (Vuss kaasa arvatud) on sellisel arvamusel, et ma olen jube lahe. Kui nüüd hästi järgi mõelda, siis ega inimesed ei eksigi selles suhtes.

    Kuna mind peetakse nii lahedaks, siis sellepärast vist alateadlikult, hakkavad kõik minusarnaselt käituma. Eks sellepärast Vuss tahtiski endast välja minna!
    Saad aru?

    ReplyDelete
  4. inimesed on tõesti õelad mu vastu.... näiteks, miks pagana pärast on student.ee lehel minu pilt?

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site