Proovi sellega otsida!

Custom Search

Sep 4, 2009

Ma ei tunne ennast

Täna, nagu nüüd juba kümnetel kordadel varem juhtunud on, käisin jooksmas. Enne jooksu ei olnud enesetunne just kiita. Olin juba 5 min. vaikselt sörkinud, kui avastasin, et pulss on jube madal. Esimese hooga ei teadnudki, mida edasi teha. Aga kuna ma olen suht taiplik, siis adusin, et gaasi võib juurde keerata. Mõeldud, tehtud. Tempo tõusis, pulss jäi peaaegu samaks, aga enesetunne läks aina paremaks ja paremaks. Läks nii heaks, et kepsutasin tee peal nagu kevadine vasikas aasal. Poole kepsutamise pealt avastasin järsku, et kui parasjagu õhus oleva jalaga ma teepinnale tagasi ei jõua, sest suur konn passib ees. Üritasin kõigest väest konnale mitte lagipähe lajatada ja ebainimliku pingutuse läbi suutsin paremat jalga veidi ette vasakule lükata. Konna suutsin päästa, aga oma põlvele tegin sellega veidi viga, igatahes kerge valu on nüüd põlves.









Lisan mõned näitajad ka tänase jooksu kohta:
distants: ~6,3km
aeg: 42min
keskmine pulss: 139lööki/min
max pulss: 157lööki/min
energia kulu: 897kcal
keskmine kiirus: ~9km/h
kilomeetri läbimise aeg: ~6min 45sek

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site