Proovi sellega otsida!

Custom Search

Sep 6, 2009

Heia Sverige!

Minu blogilugejate meeldivasse seltskonda on lisandunud esimene välismaine regulaarne lugeja, kes blogi külastades asub Hallstavikis Stockholmi läänis Rootsimail.


Minu teada, mul ühtegi lähedast tuttavat Rootsis hetkel ei viibi. Või ma eksin? Äkki sa rootslane tutvustad ennast, kes sa oled ja kuidas sa tee siia leidsid? Äkki sina oledki see tüüp või neiu, kes googlit selleks kasutab, et suured munnid üles leida?

Ja üldse kommentaarige natuke rohkem, muidu hakkab mul siin igav !

4 comments:

  1. Ega sa kommentaaride pärast ei blogi ju ainult.

    Pluss veel see, et internetikuulsus on kiire tulema ja minema, täpselt nagu tekst zavoodi peldiku ukselt.

    Minu südames oles sa alati erilisel kohal, ma ei pea selleks sulle kommentaare kirjutama.

    ReplyDelete
  2. Välkommen Tõnis.

    Jag har hört mycket din sportevenemang och tänkte att jag läst i dina egna händer.
    Hans vänner är här på min lilla stad sundbrjö era anhängare.

    Är det möjligt att Tartus vid nästa år att besöka?

    ReplyDelete
  3. Oligi mu hõiskest kasu, kommentaare hakkas sadama nagu oavarrest (huvitav kuidas oavarrest sajab?).

    Tekkis tahtmine kohe mõlemale kommentaarile vastata. Kõige pealt aitäh anonüümsele postitajale. hea teada, et sinu südames mul eriline koht on.

    ReplyDelete
  4. Üritan Sigmund P. rootsikeelse kirja üldsuse hüvanguks ära tõlkida.


    Tere, Tõnis.

    Olen sinu spordisündmusest palju kuulnud ja otsustasin, et hakkan sellest ise ka lugema.
    Me siin väikeses linnakeses koos sõpradega toetame sinu ettevõtmist.

    Kas on võimalik Tartus järgmisel aastal üritust külastada?


    (Suht vaba tõlge minu poolt internaadi abiga, paremini ei oska)

    Ja vastus:
    Väga meeldiv, igati positiivne! Külastamise kohta, vabalt saab! Publik on hea!

    Aga huvitav, et kust sa siis sellest ettevõtmisest kuulsid?

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site