Proovi sellega otsida!

Custom Search

Sep 18, 2009

Haigused

Hommikul silmade avamisega samal hetkel tundsin kerget kripeldust kurgus. See tunne kestab siiani, kardan, et hakkan haigeks jääma. Tahaks loota, et nii ei juhtu. Haigusehirmu tõttu jätsin täna jooksmas käimata.

Aga mul on üks haigus veel. See on selline, et kui toimub mingi pidu, nagu kolmapäeval juhtus, siis sa suhtled seal pool õhtut mõne inimesega, küsid mitu korda, et mis ta nimi on, aga lõpuks ikka ei mäleta. Kõik muu võib meelde jääda aga nimi mitte. See ei juhtunud esimest korda, vastupidi suht sageli juhtub nii. Järgmisel korral võtan ma väikese märkmiku kaasa ja täheldan mõne nime sinna üles, kui seda ära ei kaota, siis tean edaspidi mõnda nime rohkem. Ei tea kas sellest maailmale või mulle mingit kasu ka tõuseb, aga ma proovin...

Tegelikult on mul veel mitmeid haigusi ja sündroome küljes, aga kui need kõik ära mainida, siis läheks postitus liiga pikaks.

Vaadake parem pilti, pealkirjaga vapper kütt ja saakloom.


2 comments:

  1. Tõnn, see, et sa peale pidu mõnda eestimaist nime rohkem tead kui enne, ei ole ju midagi väga märkimisväärset. Pigem on kasulik osata iga uus nimi õige näoga kokku sobitada. Selleks soovitan märkmikusse iga uue nime kõrvale visandada ka selle omaniku nägu. Nii on ikka selgem...
    kont

    ReplyDelete
  2. Või võiks fotoka kaasa võtta, aga see kaoks nii kui nii ära...

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site