Proovi sellega otsida!

Custom Search

Sep 20, 2009

Küsitlusest ja pedekohtingutest

Küsitlus sai läbi. Teema oli selline: Ma olen peaaegu kolm kuud trenni teinud. Vahepeal on küll väikesed pausid sisse vupsanud, aga kas mingit progressi on märgata?

Pole midagi ütelda, mu blogilugejad on suures osas kas väga vaimuvaesed või jube tagasihoidlikud. Ligi pooled vastajatest arvasid, et õige vastus on Ei kommentaari. Nojah, ega ma ka siis pikemalt ei kommenteeri siin.

Kõik järgnevad variandid kogusid igaüks täpselt ühe hääle.
Ei!
Hakka jooma, sport ei sobi sulle
No kuule, mu vanaema saab ka rohkem punkte
Enne hakkab siga lendama kui sina 3000 punkti saad
Vau! Sa oled nii tugev, kiire ja osav

Aga eelnev ei ole oluline! Oluline on, et  Ära punnita, see ei õnnestu sul  
sai täpselt null häält, samas Suudad, sa suudad seda! Mina usun kogus koguni
kaks poolthäält. Nii et suurte rahvamasside toel jätkan oma üllast ettevõtmist.

Teine asi, mida tahaks teiaga jagada on see, et keegi prantslane külastas 
täna mu blogi. Tegelikult ma ei tea, kas ta ikka oli prantslane, aga igatahes 
asus ta Pariisis. Ta tuli mu blogisse selle lehe kaudu. Üritasin järgi 
uurida, et kes ja kuidas sinna kymnevoistluse lingi oli lisanud, aga kuna ilma sisse logimata seal ringi hullata ei lastud, siis ma ei saanudki teada




5 comments:

  1. firefoxis on width vigaselt kuvatud. mingi 3-6 tähte on lõpust puudu. vaata üle.

    ReplyDelete
  2. On jah! Paras jama, eriti kui arvestada, et üle 80% lugejatest kasutab FF-i. Hetkel ei ole aega, aga üritan hiljem üles otsida milles viga on ja ära parandada...

    Tänud, et ütlesid!

    ReplyDelete
  3. Korras!
    Kopipaste oli mingi veidra asjanduse sinna millegipärast tekitanud.

    ReplyDelete
  4. kuule!
    teeme nii, et üks joomine nullib ära ühe treeningu (ma tegelt ei usu, et ta seda teeb) ja vaata palju sa siis trenni oled teinud. mitu, päeva, kuud siis tuleb? sa ei pea arvestama üheõlleseid üritusi, kui sul neid on, aga selliseid laaberdamisi nagu teil vussiga ikka toimub.
    igatahes jõudu, jätka paremas vaimus.

    ReplyDelete
  5. See nõuab palju vaeva ja aega ja ma ei ole täiesti kindel, kas ma seda ikka teada tahan. Aga vaatab, kui mõni õhtupoolik palju vaba aega on, siis teen ära...

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site