Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jun 3, 2010

Olen hirmus

Kuuldused mu hirmkõvast vormist on levima hakanud. Ükpäev juhtus nii, et Londo liikus instituudi ühest koridori otsast teise jõudmiseks roomates. Üks jalg oli sidemetes ja ta ise väitis, et mingi õnnetus juhtus, kastiauto sõitis üle jala või kukkus suure kuuse otsast alla. Järgmisel päeval sidet enam polnud ja ta lonkas ka hoopis teist jalga, aga väitis, et ta ei võistlegi kümnevõistlusel.

Siis järgmise päeva õhtul jõudsid minu kõrvu kuuldused, et Veiks on võistlusele eelneval päeval välismaal ja ei jaksa võistlusest osa võtta.

Kellelgi veel mingeid haledaid vabandusi on?

Võiks siis vähemalt midagi originaalsemat välja mõelda. Ükskord ammu pidin ühele õppejõule selgitama, et miks mu kodutöö õigeks ajaks valmis pole saanud, siis teatasin, et mul oli töö juba peaaegu valmis, aga siis lõi arvuti heleda leegiga põlema, nii et terve maja oli tossu täis.

Vedage mõlemad ennast kohale ja võistelge! Hädaldades kaugele ei jõua!

Mainitud tegelastega seoses ka järgmine jutt. Londo lubas, väitis et veiks on ka asjaosaline, mulle kasti õlut osta, ilma et ma 3000 punkti kokku saaks. Selleks peab ainult 1500 meetrit alla 7 min läbima. See oleks ilmselt ka täitsa võimalik, aga kui enne 9 muud ala läbida, siis kardetavasti ei ole selline pingutus mulle jõukohane. Aga eks ma annan endast parima.

5 comments:

  1. Avastasin, et suht kasutu on 10 alal osaleda.
    Nt eelmine aasta sain 5 alaga 86% punktidest. Üks aasta oli see lausa 92%. Mis see puudujääv osa siis ära teha ei ole energia arvelt, mis viiest alast üle jääb.

    ReplyDelete
  2. Käisin saadionil vormi testimas. Jooksu ja hüppealasid ei saand proovida, luuümbris, raisk! Pillutasin siis piiki ja lennutasin ketast, ei midagi rõõmustavat. Keskpärane nagu ikka. Ülenurmes näeme, raisk!
    Mis siis ülikooli meistrivõistlustel ka oli?

    ReplyDelete
  3. Kuna keegi meistrivõistlustele ei tulnud, siis ma üksi ka ei käinud, nii et selles osas ei oska vastata.

    ReplyDelete
  4. eilse võistluse finishiprotokoll

    http://www.ekjl.ee/est/voistlused/voistlustulemuste_arhiiv/2010/easl_ty_mv_20100603.pdf

    ReplyDelete
  5. Kuna vasrahoidet kavas ei olnud jäi ka minul minemata.

    Mees, kes omalajal raskejõustiku eest saanud 4AP-d.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site