Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jun 11, 2010

Kaste sajab

 Kuigi Jauram üritab pidevalt väita, et sport on nõme ja joomine on lahe, siis elu õpetab, et see päris nii siiski ei ole. Mõtle ise mitu kastitäit õlut peaks ära jooma, et uus kast tasuta saada! Arvutan sinu eest. Kastis on minu teada 24 pudelit või purki, taara maksab 1 kroon (purgi eest saab nüüd ka terve krooni). Üks õlu maksab umbes 13-14 krooni (täna poes vaatasin, ega ma muidu ei teaks!), kasti maksumus on siis 325 raha. Ehk selleks et uus kastitäis laadungit tasuta saada peaks jooma 13 ja pool kasti õlut. Selleks kulub ju ilmatu aeg isegi siis kui kellegi endale appi kutsud.

Palju lihtsam variant on selline, et tee veidi sporti ja kogu mingi hädine 3001 punkti kümne kergejõustiku alaga kokku ja kaste sajab kui oavarrest. Mul on praegu juba põhimõtteliselt 4 kasti kokku kogutud. Nende kättesaamine on vaid vormistamise küsimus.

Nii et minu järeldus on selline, et sporti tehes saab lihtsamalt täis juua kui juues.

Kui keegi on minu edu suhtes vähem optimistlik kui mina või on lihtsalt ilus, tark ja osav, siis võib end julgesti kastilisti lisada. Kui ma ei saa 3001 punkti kokku, siis saad ülilihtsalt ilma mingi vaevata endale kasti õlut või kui seda ei taha, siis võime siidri või vitsi peale ka mängida.

Kümnevõistluse kodulehel on uued pildid üleval!

1 comment:

  1. Ma olen enam kui kindel, et ka Erki Nool ainult õllekastide nimel trenni tegema hakkas.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site