Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jun 17, 2010

...

Ega mul tegelikult midagi tarka kirjutada ei ole, aga kuna ma olen üle pika aja terve päeva jooksul oma pead mõtlemiseks kasutanud, siis hetkel tunnen ennast zombina. Nii et antud hetk tundub olevat sobilik, panemaks kirja ühe õpetliku tõestisündinud loo, alapealkirjaga valel on lühikesed jalad.

Hiljuti istusin jõe ääres ja lõunatasin. Samal ajal helistasin Detsibellile. Viimane väitis muu jutu sees, et viibib Tallinnas ja hakkab Tartu poole hääletama. Kuna see info mind nii väga ei huvitanud, siis ma ei pööranud sellele suuremat tähelepanu. Alles õhtupoolele selgus, et tema väide oli olnud sulaselge vahutav vale, sest Kuuse Lemps või mõni muu spordireporter ilmus digiTV kõlarisse ja väitis, et iga kord kui Ronaldo palli saab, siis on rahva seast kuulda Detsibelli.


Ükspäev leidsin netist huvitava lehekülje. Kaks tüüpi on endale võtnud eesmärgiks kümnevõistluses 3000 punkti kokku saada. AHAA, lubage naerda. Neil juba varsti aasta trenni seljataga, aga isiklikud rekordid püsivad seal 1800 kandis. No on ikka amatöörtõusikud! Nii lihtsalt need asjad ikka ei käi ka.

5 comments:

  1. Seesuur, et minu viirusetõrjumise programm hakkas hästi kõvasti (kuna kõlarid olid põhjas) karjuma kui ma sinna lähen leheküljele.

    ReplyDelete
  2. minu arvuti ei lubanud mul samal põhjusel seda avada.
    Tõnn, ära levita kahtlasi lehekülgi kahtlaste troojalastega!

    ReplyDelete
  3. mul ei hakand.
    mis viirusetõrje teil on?

    ReplyDelete
  4. mul on Kaspersky 8.0.0.506

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site