Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jun 8, 2010

Uued kastid

Nagu varem juba mainitud sai, siis jätkan nii blogi, õlut täis kastide kogumise kui ka tipptasemel kümnevõistlemisega. Uuesti proovida 3000 punkti koguda oleks liiga lihtne ja igav. Aga lihtsad ja igavad ülesanded pole minu jaoks, seega sean lati kõrgemale ja järgmise aasta eesmärk on 3001 punkti kokku saada. Ja et asja veel põnevamaks ajada, siis seekord teeme kast kasti vastu. Kuna ma arvan, et on pisike võimalusepoiss, et saan vähem punkte, kui loodan saada, siis ma ei saa piiramatul hulgal kaste välja lubada. Nii et, kes tahavad kastikampaanias osa võtta, kiirustage!

Hetkel on nimekirjas ainult üks austatud nimi. Selleks on selleaastane üldvõitja Jauram. Nimekiri on avatud, soovijad võivad end kirja panna.

Aga hoiatuseks ütlen seda ka, et läbin järgmise aasta kümnevõistluse ilma dopingut kasutamata, kuna peale kümpi saunas tulid Ott ja Lõks välja omapoolse kastinimekirjaga. Selle tingimused on järgmised: i)pean koguma 2500 punkti ii)enne igat alat pean puhuma ja promill ei tohi olla suurem kui ümmargune null. Kui tingimused täidetud, siis lubasid mõlemad mulle kasti õlut tuua. Purjus peaga tundus igati mõistlik diil ning nõustusin sellega.

9 comments:

  1. Juhiksin tähelepanu kirjavea (suisa süntaksivea) kuradile - kuidagi õnnetul kombel on kohe esimesse lausesse sisse lipsanud sõna "tipptasemel", mis ilmselgelt "kümnevõistlemise" ette ei pidanud käima. Ehk tahtsid öelda "tipptasemel õllekastide kogumisega"?

    ReplyDelete
  2. AnonymousJune 08, 2010

    Hea näha, et teivas pole hüppamist seganud. Aga kõige suurem varu seisneb ikkagi nõrkades alades - 400, tõkked, teivas. Pole ka ime, sinna on põrunud Nool, Kallur, Bolt. Senikaua kui eliit lihvib oma tugevaid külgi peaksid sina teistele ootamatult hästi esinema just tehniliselt keerukates alades. Seal on võidu võti!

    ReplyDelete
  3. Ega ma tegelikult ei tee ühtegi asja alla tipptaseme:)

    Nimetatud nõrkadest aladest tõketes ja teibas on tõesti küvasti arenguruumi. 400 koha pealt olen veidi skeptilisem, kui palju ma seda ikka paremaks suudan arendada?

    ReplyDelete
  4. Nonii, mina tulen välja uue ettepanekuga, mis on sinu poolt isegi realistlikum kastivõimalus.

    Ostan sulle kasti kui:
    1. Sina saad 3001 punkti täis. Kui ei, siis sina minule.
    2. Kui sina saad rohkem punkte kui mina. Kui vähem siis sina minule.

    ReplyDelete
  5. Olen nõus!

    Mis siis kui saan punkte rohkem kui 3001 aga vähem kui sina? Kes siis kui palju kellele mida?

    Aga hakkad siis trenni ka tegema või?

    ReplyDelete
  6. 400m on 4X100m ehk sinu puhul 4X14,2=56,8...lihtsalt kannatama peab. Alguses on mõnus, korraks lööb raskeks, aga siis tuleb ka juba lõpusirge.

    ReplyDelete
  7. Mul on pigem nii, et alguses on raske, siis on veel raskem, siis enam ei suuda üldse liigutada, siis läheb veel hullemaks ja siis tuleb juba tagasirge.

    ReplyDelete
  8. Teeme siis niimoodi, et teine punkt omab tugevamat jõudu.

    ReplyDelete
  9. Teeme parem nii, et kui mõlemad saame rohkem kui 3001, siis oleme nii tublid olnud, et keegi ei pea midagi ostma.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site