Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jun 6, 2010

Kümnevõistlus

Lihased on valusad, halb on olla, aga võistlus on elusana läbitud. 3000 punkti piir jäi küll napilt alistamata, kuid jään oma võistlusega siiski rahule!

Kuna üritus on läbi, siis võiksin nüüd blogi kinni panna. Aga ometi ma ei tee seda, sest järgmine aasta on ka kümnevõistlus ja mul on juba uued ning suuremad plaanid silme ees. Sellest lähemalt mõnel teisel päeval, praegu väike kokkuvõte selleaastasest võistlusest.

Päev algas väga halvasti - pidi enne kukke üles tõusma, et õigeks ajaks staadionile jõuda. Sain küll vara üles, aga ikkagi õnestus pool tundi hiljaks jääda. Mõnusalt negatiivne üllatus oli see, et avastasin hommikul, et võistluskostüüm on perse koha pealt katki. Haarasin niidi ja nõela ning tegin oma osavate sõrmedega august mitteaugu.

100 meetrit -14.2s, 253 punkti, isiklik rekord
Oleks võinud veidi kiiremini joosta, aga üldiselt olen rahul. Isegi Nukist jooksin kiiremini! Üllatavalt lihtne oli joosta. Kui varasemalt on sada meetri tulemus sõltunud taktika valikust, et valida õiged kohad, kus spurtida ja teised kohad kus aeglasemas tempos lõpu poole kulgeda. Seekord tulistasin stardist finišini nii kõvasti kui torust tuli. Et veel kiiremini joosta, selleks peaks kiirusetrenni tegema.

Mällar oli mu tulemusest vaimustuses ja arvas, et ma olen vist päriselt ka trenni teinud mitte ainult naljatanud.

Ala võitis Smaddy, ajaga 15.9.

Kahe esimese ala vahel kutsuti kokku tarkade meeste konsiilium, et otsustada, millist särki edaspidi rännutada. Pärast tulist vaidlust, mis oli tegelikult suht loid, otsustati, et võitis särk number 2, seda võib imetleda siin pildil.Vana särk on muuseumi eksponaadina Mällari käes.

Kaugushüpe - 4.68m, 323 punkti, isiklik rekord
Eesmärk oli hüpata 4.56, sellega sain ilusasti hakkama, võib rahul olla. Kuigi tegelikult tundsin, et oleks suutnud veidi veel kaugemale hüpata. Aga ega palju puudu ei jäänud, et oleks üldse nulli saanud. Ei sanud kuidagi hoojooksu korda, kuigi märkisin stardipunkti mõõdulindi abiga.

Ala võitis ainuke alla neljameetrimees president Tuul.

Kuulitõuge - 8.15m, 323 punkti
Täielik fiasko! Ei oska kuidagi sellist tulemust õigustada. Proovikatse lendas ka 9 meetri joone peale ja selle ma viskasin poole jõuga. Igatahes selles tulemuses olen äärmiselt pettunud.

 Võitis Ivo, tulemusega 5.45. Huvitav, kuidas nii vähe üldse võimalik heita on?

Kõrgushüpe - 1.35, 283 punkti
Pole paha! Oleks muidugi võinud ka 1.40 üle saada, aga seekord ei õnnestunud. Ilmselt jäi see selle taha, et vaatamata valjule protestile ei lubanud kohtunike kommitee mul alustada soovitud algkõrgusel. Nad õigustasid endid sellega, et isegi matt on kõrgem kui minu poolt soovitud kõrgus. Nii mul läkski rütm sassi ja ei saanud enam paremat tulemust kirja.

Võitis Ivo meeter kahekümnega.


Kõrgushüppe ajal toimus ka suur Bocki loosimine, milles osalesid kõik blogi külalisteraamatusse allkirja andnud inimesed. Külalisteraamat on avatud, nii et kes pole ennast üles täheldanud võib seda lahkesti teha. Loos oli algusest lõpuni väga aus.
Siseministeeriumit esindava kontrollorgani kohuseid täitis Vuss.
Loosimise viis läbi Vuss.
Üllatuslikult osutuks võitjaks Vuss.

400 meetrit - 71.7s, 105 punkti, isiklik rekord
Olen oma sooritusega väga rahul. Isiklik rekord paranes ligikaudu 8 sekundit. Heale tulemusele aitas kaasa Veiks, kes sõitis rattaga raja kõrval ja ergutas.

Ülekaalukalt võitis Jauram ajaga 94.7.


110 meetri tõkkejooks - 23.7s, 105 punkti, isiklik rekord
Aeg on varasemate aastate tulemustega võrreldes ilus, aga oleks võinud paremini esineda. Esimesest viiest tõkkest hüppasin kolmest vale jalaga üle. Terve jooksu valdas mind tunne, et peaks pingutama, aga ma ei teadnud kuidas täpselt.

Võitis jälle ülekaalukalt ja jälle oli võitjaks Jauram, rekordi ajaks märgiti 37,9. Jaurami jooks oli äärmiselt vaatemänguline. Ta ei ületanud ühtegi tõkked samamoodi kui eelmist. Mõnest sai üle ronides, mõnest rullis ennast üle, mõnest jooksis lihtsalt läbi. Ma kahtlustan, et ta oli selleks hetkeks spordijoogiga veidikese üle tiitrinud.

Kettaheide - 16.92, 215 punkti
Absoluutne põrumine, täielik katastroof. Ilmselt oli mul ka see spordijoogi tiiter üles aetud selleks ajaks. Igatahes tegin ringis ainult neid liigutusi, mida ei peaks tegema ja ega nii tulemust ka ei tulnud.

Mõni suutis aga veel vähem heita, võitis Mikk 13 meetri ja 15 sentimeetriga.

Teivashüpe - 1.35, 33 punkti
Sama jutt - tulemus sitt. Ühe katse sain tegelikult juba 1.50 ka üle, jalad olid matil ilusasti, aga siis tõmbasin kogemata käega lati maha.

See ka ainuke ala, kus ma alavõidu sain. Tõsi küll, tegelikult ainult pool võitu, sest Ivo suutis mu sooritust korrata.

Odavise - 19.98, 161 punkti, isiklik rekord
See on ka kaine peaga raske ala, aga minu pea sel hetkel ei olnud just kõige kainem. Mis siin ikka rohkem kommenteerida, peab selle endale selgeks tegema!

Napilt võitis Jauram, kes saatis 800 grammi alumiiniumi maksimaalselt 19 meetri ja 48 sentimeetri kaugusele.

1500 meetri jooks - 6.18.77, 193 punkti
Suurepärane! See oli kõik, milleks ma võimaline olin. Olen väga rahul!
Kuna eelnevalt oli Londo ja Veiksiga sõlmitud diil, et kui jooksen alla 7 min, siis nad ostavad mulle kasti kesvamärjukest. Nii seadsingi endale eesmärgiks 7 min piir alistada. Kuna kartsin, et ei oska ise õiget tempot leida, siis viisin konkurentide seas läbi väikese küsitluse. Saadud vastuste põhjal valisin endale kõige sobivama jänese. Selleks oli Kont. Kont jooksis plajajalu nagu neegrid vanasti. Ta lendas kohe stardist nii kiiresti minema, et peale esimest sadat meetrit mõtlesin juba, et ma ei jõua tal sabas püsida. Õnneks siiski suutsin.

Varem on ikka nii olnud, et kui jookse seda poolmaratoni, siis pingutan küll, aga ikka suudan ringi vaadata või vähemalt tean, mis ümberingi toimub. Kui kaugel lähim konkurent ees- ja tagapool on, isegi seda jõuab märgata, kes parasjagu juhib, kuigi see on nii kui nii alati Nuki. Seekord nägin ainult Kondi jalgu. Lõpus ei näinud neid ka enam, aga protokolli järgi lõpetas Kont minust vähem kui sekund varem, nii et ma eeldan, et ma siiski pidin ka lõpus ta jalgu nägema. Pärast jooksu lebasin veel vähemalt kümme minutit murul pikali, lihtsalt ei suutnud varem püsti tõusta. 

Ala võitis Vuss ajaga 9.09, kuigi nagu ma hiljem kuulsin, siis tegelikult oli selleks ajaks kui Vuss lõppu jõudis stopper juba välja lülitatud ja tema aeg on umbes päikese järgi välja arvutatud. Aga selle eest sai Vuss kaks korda finišeeriseerida, esimesel korral heitis ta murule pikale ring enne lõppu ja arvas, et asi ongi läbi, aga siis aeti ta rajale tagasi.

Kokku - 2043 punkti, 17. koht 22 osavõtja seas. Jään rahule.

Algul kuulutati võitjaks Smaddy, aga siis selgus, et Smaddy on juba koju ära läinud ja tegelikult sai Jauram mõned punktid vähem, kuid ei lõpetanud viimast jooksu. Siis otsustati reegleid muuta ja ma andsin võitja rändsärgi, millega ma just saunas olin käinud, uuele võitjale edasi.

Tulemusi ja pilte leiab siit.

Õhtul käisin linna peal ja kaotasin kaabu, seljakoti ja võib-olla veel midagi. Telefon läks ka veidral komel puruks.

P.S.  Tänud kastilubajatele, kelleks olid:
Võite oma kastid ise tühjaks juua! Maiduga oli selline kokkulepe, et kui saan alla 2k, siis pean mina talle kasti ostma, aga 2000 tuli täis nagu niuhti. Lauraga oli sarnane kihlvedu, ainult piiriks oli 2500. Seda ma täis ei saanud kahjuks, nii et Laura võitis, aga kasti ma talle seekord ei osta, sest ta kaotas hiljuti mu fotoka ära.

Nii et kokkuvõttes jäin kogu üritusega tänu Veiksile ja Londole ühe kastiga plussi.














1 comment:

  1. No päris kolm tuhat ei tulnud, aga peaaegu ju. Kui mõnikord kainena rajale jõuaks, saaks ehk ühel heal päeval kasvõi 2500 kokku...

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site