Proovi sellega otsida!

Custom Search

May 31, 2010

Sportlase raske elu

Plaanisin täna kergejõustikuhalli külastada, aga suure kurvastusega avastasin, et korvpallitribüüne pole sealt ikka veel ära koristatud. Kuigi korvpallihooaeg lõppes juba pea kuuaega tagasi.

Läksin siis hoopiski staadionile. Mõtlesin tõkkeid joosta. Aga ma olin selleks liiga loll. Ma nimelt ei suutnud aru saada, kuhu kohta tõkked paigutama peaks. Rajal oli kümneid ja kümneid erinevaid tähiseid tõkete jaoks ja ma polnud võimeline õigeid kohti tuvastama.

Hüppasin siis kõrgust hoopis. Hästi hüppasin! Püstitasin uue isikliku tippmargi - 1 meeter ja 38 sentimeetrit. Võib-olla oleks 1.40 kõrgusel asuvast latist ka üle karanud, aga vahepeal selgus, et enne hüppama hakkamist tuleb mattidelt vihmakate eemaldada, sest see on kerge purunema ja maksab suure summa raha. Ei tea kust ma seda teadma pidin?

3 comments:

  1. tundub, et meil tuleb tihe rebimine, sest minu eelmise aasta tulemus oli ~1780 punkti

    ReplyDelete
  2. Kavas on 10v raamas järgnevad uued rekordid püstitada: 100m, oda, 400m, 1500m. Võimalik et veel mõnel alal, teibas vast mitte.

    ReplyDelete
  3. Haha, ootan p6nevusega, kui paljud neist reaalselt purustatud saavad.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site