Proovi sellega otsida!

Custom Search

May 16, 2010

Lugeja küsib, autor vastab

Kallis lugeja, ole mõnus ja kirjuta ennast KOHE külalisteraamatusse, kui sa seda juba teinud ei ole.
Külalisteraamatu leiad vasakult ülevalt nurgast. Selleks, et raamatu täitumist hoogustada, loosin kõigi kirjutajate vahel välja auhinna. Auhind on hindamatu! Selleks on viimane allesolev ühe laevahuku üle elanud kange alkohoolne jook. Täpsemalt kaks liitrit tumedas plastikpudelis Bocki, mis paadimatka vapralt algusest lõpuni kaasa tegi. Nii et kõik kähku nimesi kirja panema!

 Kommentaariumiss hõigati selline asi välja:
Ahjaa, ära unusta, et sinu blogi loevad ka joodiknaised (mina olen küll juba võetud, aga ma ei kvalifitseeruks ka nagunii, ei jõua nii palju juua, kui vaja oleks), nii et ära unusta teha soovilugu teemal "Millised naised mulle meeldivad ja milline peaks olema minu tulevaste laste ema"

Päris huvitav keskkooli lõpukirjandi teema, aga ma ei hakka siiski kirjandit kirjutama, vaid proovin lühidalt vastata. Kõige lühem ja ausam vastus kõlaks tegelikult umbes sedaviisi: ma ei oska sellele vastata, ega tea küsimusele õiget vastust.

Ühte asja võiksin naiste välimuse koha pealt siiski mainida, et kipub nii olema, et ilma prillideta naised mulle eriti ei meeldi. Vahel on ka erandeid, aga ligi 99 protsendil minu arust ilusatest naistest on prillikandjad. Tõe huvides mainin igaks juhuks ära, et muidugi mõista ei meeldi mulle kõik prillidega naisterahvad. Viimasel ajal olen üritanud välja nuputada, kustkohast või mille tõttu ma sellise fetiši endale saanud olen, aga siiani pole see veel õnnestunud. Igatahes on see mul elu jooksul õpitud, sest siis kui ma veel noor olin, siis meeldisid mulle ilma prillideta neiud. Samas võib-olla oli asi selles, et noortel on silmad tervemad ja vähesed kannavad prille. Pealegi kui ma noor olin, siis polnud ilusaid prille veel leiutatud või vähemalt polnud need Eestisse jõudnud. Või kui olid Eestisse jõudnud, siis Loksale igatahes mitte.

Aga vaadake nüüd ise. On ju kena tädi? Aga nüüd kujuta teda ette ilma prillideta. Siis polegi enam nii kena!?


Korraks peatuks ka mainitud joodiknaiste teemal. Ega joodiknaised mulle tegelikult ei meeldigi. Pole ju eriti seksikas pilt, või mis?
Samas ei saa seda küll kuidagi väita, et mulle karsked naised meeldiksid. Mul pole põhimõtteliselt karskluse vastu midagi, täitsa tore ju kui mõned inimesed oma väärikusest ja tervisest sügavalt hoolivad. Aga tegelikkus on selline, et täiskarsked inimesed on peaaegu eranditult surmigavad, huumorivaesed ja vastikud kuivikud. Pealegi ei ole ükski karsklane eriti tolerantne. Vastupidi nad suhtuvad napsilembelistesse inimestesse sama halvasti kui kibestunud vanamutid ühissõidukis lärmavatesse jõmpsikatesse. Vähemalt mina arvan nii. Samas eks karsked inimesed(tegelikult paljud teised ka) arvavad minust veel halvemini kui mina neist. Hea on, et see nii on, sest keegi peab see jobu ka olema, kellega võrreldes igaüks endaga väga rahul võib olla.

Juba kipun teemast kõrvale kalduma. Naiste ja joomise juurde tagasi tulles, kui naine põhimõtteliselt alkoholi ei tarbi, siis ei saa ju romantikat ka teha. Vähemalt mina oma piiratud fantaasiaga ei kujuta ette, et istud armsa neiuga soojal kevadõhtul jõe ääres pargipingil räägite ilusat juttu ja rüüpate samal ajal tarhuni. See pole ju romantiline!? Aga kui selle jutuvestmise ajal on käes pokaalid veiniga, siis tundub, et üritus võiks olla kõvasti romantilisem.

Seda ka veel, et kui naine üldse ei joo, et kuidas ma temaga siis tuttavaks saaks?

Teema lõpetuseks, et miks on laialt levinud arusaam, et mina olen joodik? Ei ole ju! Ma lihtsalt joon tihti aga palju.

10 comments:

  1. Haha, väga kena. Minu märkmikkusse saab märge:
    * Eestisse tagasi jõudes spordipoisiga jooma

    ReplyDelete
  2. AnonymousMay 19, 2010

    Neh, 13 päeva jäänud? Kui nii, siis võiks tehnilised alad kõik veel läbi jalutada - ühel päeval kaugushüppes sammu proovida, tõkkeid ületada, kuuli-ketast tõugata-loopida, eraldi päeval kõrgust (10-15 katset), oda, eraldi päeval teivast (samuti 10-15) ja veel midagi ning veel eraldi päeval üks korralik pakkudelt lähete- ja kiirendustrenn. Ja siis puhata/2-3 kergemat trenni viimasel nädalal
    muhkel

    ReplyDelete
  3. Tegelikult on veidi rohkem kui 13 p2eva veel. Ilmselt toimub asi 12 juuni, aga kuna keegi pole veel otseselt asja korraldama hakanud, siis t2pslt ei tea.
    Eks ma katsun siis tehniliste alae proovimisega staadionile j6uda, kuigi see on hetkel natuke keeruline...

    ReplyDelete
  4. Tõe huvides ei saa mainimata jätta, et romantika Tõnni reaalses elus ei ole teps mitte veinipokaaliga seotud. Veinipokaali asemel on hoopis 2 liitrine turbodiisel.

    ReplyDelete
  5. No ma tõe huvides märgin ära, et ma ka rohkem naljatasin ja tegelikult ei plaaninud Tõnniga jooma minna. Vähemalt mitte kahekesi klaase kõlistama, kambaga mittebocki jooma nagunii varem või hiljem satub, Tartu ju.

    ReplyDelete
  6. Nüüd ma pean sodima hakkama siis.

    ReplyDelete
  7. Tegelikult muidugi oli mul süda juba peaaegu võetud, romantilised plaanid tehtud - ja siis tuli Londo ja ütles "hui sa mingit veini saad". Loomulikult otsisin võimalust, kuidas kiiresti taanduda.

    Aga sa võid "vein + emajõgi + täiskuuöö" maha tõmmata ja asemele kirjutada "bock, nagu ikka".

    ReplyDelete
  8. aga kui sellel pissival joodiknaisel prillid ees oleks, kas siis oleks seksikas?

    ReplyDelete
  9. Mul ei olnud seal yldsegi vein + t2iskuu66 kirjas, vaid hoopis stardollar + tarhun.

    Yleyldse ma ei tarbi nii palju bocki, nagu inimesed kipuvad arvama!

    ReplyDelete
  10. V2ga teravmeelne kysimus valper, aga antud situatsioonis ei muudaks prillid toda pissivat naisterahvast kuidagi seksikamaks.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site