Proovi sellega otsida!

Custom Search

May 20, 2010

Vein

Kordan veelkord, ilmselt mitte viimast korda, kes veel pole seda teinud mingu märkigu ennast külalisteraamatusse!



Mul oli sama raske lapsepõlv.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma jutustada, räägiksin hoopis veinist.
Londo kommenteeris eelmist teemat sedagviisi.
Tõe huvides ei saa mainimata jätta, et romantika Tõnni reaalses elus ei ole teps mitte veinipokaaliga seotud. Veinipokaali asemel on hoopis 2 liitrine turbodiisel. 

Kallis Hannes, anna nüüd andeks, kui ma kuidagi su tundeid riivan, aga erinevalt sinust pole mina kunagi meie ühiseid napsu võtmisi romantiliseks pidanud. Püüa mind mõista, eks.


Tegelikult ka, vahel juhtub nii, et päris reaalselt kasutan veinipokaale sihtotstarbeliselt kääritatud viinamarjamahla tarbimiseks. Alles hiljuti ostsin isegi uued pokaalid. Klaasist mitte plastikust!

Kui juba veinist juttu on, siis soovitan soojalt(mitte üle 16 kraadi) oma lemmikveini. See on selline:

Veiniga seoses veel üks huvitav jutuke. Käisin täna Ümera poes shoppamas, valisin riiulilt kaks liitrist Poola kvaliteetpeeti Ti Amo. Kassajärjekorras sattusin pihviks saiakannikate vahele, saiadeks olid kaks keskmises joobes dzentelmani. Minu ees olev härra hakkas minuga rääkima, igast jama rääkis ja mingi hetk küsis mult, et kas naistesse minek. Seletasin talle, et mulle see väljend ei meeldi. No mitmesse naisesse sa ikka korraga lähed? Üleüldse see ei kõla ka kenasti. Selle tegevuse kohta on palju kaunimaid väljendeid. Härral vist oli joobeaste piisavalt kõrge, et ta ei saanud mu seletusest väga täpselt aru ja
küsis täpsustuseks: "Oot, aga sulle ikka meeldivad vä?"
Vastasin; "Naised? Ikka, jah!"
Siis pistis tagumine härrasmees räuskama:"Misasja? Nii kõva mees oledki või? Et mina haisen?"

8 comments:

  1. Ma ei saa sust yldse aru. Kuidas sa julged alla 16 vollist asja veiniks nimetada. Yldteada fakti põhiselt hakkatakse veinideks nimetama jooke, kus yle 16 volli.
    Aga see pole asi, millest rääkida tahtsin.
    Tegelikult kutsun kõiki yles oma raha õlle peale mitte kulutama, sest Tõnn ei saa mingil juhul 3000 punkti kokku (konsulteerisin asjatundjaga).
    Oled pea aasta meid lollitanud ja oma blogi lugema pannud. Nartsissist!

    Iga kingsepp jäägu oma liistude juurde!
    Sport on nõme, joomine lahe!

    ReplyDelete
  2. kes veel ei tea siis kümnevõistlus toimub 5. juunil.

    www.ut.ee/sport

    ReplyDelete
  3. No nüüd on mul kogu treeningplaan tuksis, äkki ei saagi õiget summat kokku. Kõik sinu süü, Londo!

    ReplyDelete
  4. Sellist vabandust ma veel ei oodanudki. Mõtlesin, et tuled millegagi natuke hiljem välja. Teisipäeval saab ratta Tartu, oled huvitatud või viin kohe kuhugi mujale?

    ReplyDelete
  5. Pane oma päevade lugemise kell õigeks.

    ReplyDelete
  6. Tehtud!
    Sina mine kirjuta ennast nüüd külalisteraamatusse.

    ReplyDelete
  7. Veiks, olen ikka huvitatud.

    ReplyDelete
  8. tule siis täna (25. mai 2010) järgi. ma loodan, et sa sinna peale ära mahud. kummide kohta ei tea kas peavad, võiksid küll.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site