Proovi sellega otsida!

Custom Search

May 27, 2010

...

10 comments:

  1. AnonymousMay 28, 2010

    see on, ühesõnaga, kohtunik rainis venta isiklik kutse, jah?

    ReplyDelete
  2. Venta kutsub ka, aga Londo meisterdas selle valmis ja Vuss poseeris taustapildi jaoks.

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 29, 2010

    http://sport.postimees.ee/?id=269336

    Kuidas sinu rekordsumma ja praegune vorm on?
    Joomist oled vähemaks ka jätnud?

    ReplyDelete
  4. Viimasel ajal pole joomas käinud jah, aga selle põhjuseks on suur ajapuudus. Ka soovitud trenni pole saanud korralikult teha.

    Aga pole hullu, olen praegu elu parimas vormis ja uus rekord tuleb kindlasti:)

    ReplyDelete
  5. Kuule ma oleks muidu suursaavutusteni jõudmise nimel nõus sulle ühe bocki enne võistlust ära andma.
    Nõus?
    P.S. Ma olen muidu ammu mõelnud, aga nüüd julgen lõpuks küsida ka. See sinu toanaaber, keda sa pidevalt halvustama pead, lootes seeläbi ise paremas valguses paista... ta küll väidab, et on pärnumaa poiss ja osad mu tuttavadki on seda meelt, aga mulle on alati tundunud, et tema olekus ja hoiakus on midagi setulikku. Kas sinule ei ole kunagi nii tundunud?

    ReplyDelete
  6. AnonymousMay 30, 2010

    setu on muidugi eestlaste (kõige enam naabrite võrokeste) põlgus- ja vihaobjekt. nagu juut ja neeger vms. aga tegelikult me lihtsalt ei hooma setukeste mõttemaailma ja motiive.
    võib-olla on setu miskitmoodi võrreldav indiaanlaste tricksteriga?

    aga see selleks, tegelt tahtsin küsida, et mis kell 10võistlus orienteeruvalt lõpeb?
    spordihuviline

    ReplyDelete
  7. 10võistlus lõppeb siis, kui viimane mees, kelleks on Egon ilmselt, finišijoone ületab. Kellaajaliselt võiks see juhtuda umbes 18.00 +/- paar tundi.

    Peale seda, kui see minu toanaaber, keda ma pidevalt halvustama pean, lootes ise seeläbi paremas valguses pista, sai teada, et tema neljast vanavanemast kaks olid põlised petserlased, on vahel isegi tundunud, et ta võiks setu olla. Põhiliselt sellepärast, et viiskümmend protsenti tema viimase aja jutust on see, et eestlased on ikka mõttetud munnid ja setud on tõeline aariarass.

    Seda ka veel, et see minu toanaaber, keda ma pidevalt halvustama pean, lootes ise seeläbi paremas valguses pista, sõitis juba mitme päeva eest Setumaa pealinna Põlvasse teisi omasuguseid otsima. Ilmselt leidiski mõne, sest peale seda pole temast midagi kuuldud. Või lõid tõsised setud ta lihtsalt maha...

    ReplyDelete
  8. Aa DB, see jäärajutt on väga mõistlik. Väga meeldiv, võta kaasa!

    ReplyDelete
  9. Sattusin segastel asjaoludel sinu toanaabriga, keda sa pidevalt halvustama pead, kokku.
    Paraku omasuguseid otsides sattus ta eksiteele ja kohtasin teda hoopis Maaülikooli tuutorite koolituse (vms) jätkupeolt.

    ReplyDelete
  10. Egon ilmselt ei lõpeta 1500 m jooksu viimasena, sest tavaliselt ta enne katkestab jooksu.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site