Proovi sellega otsida!

Custom Search

May 26, 2010

Testvõistlus

 Kaks päeva enne LOTE kümpi toimub katsevõistlus üksikaladel. Ehk siis Tartu ülikooli meistrivõistlused kergejõustikus staadionil. Mingem vormi testima!

Kuna ma ei taha külalisteraamatusse elavat arutelu tekitada, siis vastan seal esitatud küsimustele siin.
-  ja hetkel suht ainuke võimalus su tegemistega natukenegi kursis püsida ...

No ma räägin sulle siis natuke lähemalt. Kui ma viimati nii kuu või kaks tagasi maal käisin, siis kiikasin ka saunalakka. Ja mida ma sealt eest leidsin? Hunniku pudeleid vedelemas: punane vein(lõhnas magusalt nagu hea peet), valge rumm, tekiila(seda enam ei ole) ja veel mõned. Kõik olid poolikud! Miks sa nii teed? Söö enne banaan lõpuni kui õuna hammustad!

( a miks portugali keelt ei saa valida ????? ) 


Tehtud.


Huvitav, Vussi kommentaar ei jäta temast üldse muljet kui poisist, kes su põrandale oksendas.

Ükskord nägin kahte kassipoega, sellised väikesed ja armsad kiisud olid. Üldse ei olnud seda nägu, et nad mõlemad mulle küünte ja hammastega kätte kargaksid, aga ometi, kui üritasin neid näppima hakata, siis just nii juhtuski. Vuss ongi väga salakaval, teeskleb, et kõik on korras, aga kui korraks selja keerad, siis tuleb ta tõeline pale välja - näiteks põrandale. Loe kasvõi seda, see on üks vanem postitus siitsamast blogist, siis saad aru, milline pärdik ta tegelikult on.

Aga kas Vussi kommentaar jätab temast sellise mulje, et ta õhtuti postide otsas ronib? Ometi on just see üks tema vähestest hobidest.


Pealegi Vuss valetab pidevalt. Näiteks see lause, mis ta oma kommentaaris kirjutas:Olen see eriti laheda jutuga, hea huumorimeelega, kohusetundlik, töökas, korda armastav, sõbralik, sportlik, tervislike eluviisidega, mehine, rikas, nägus, andekas ja arukas noormees Pärnumaalt. Selles on tõsi ainult see, et ta on Pärnumaalt. Või tegelikult pole see ka tõsi, sest ta on Järva-Jaanis sündinud ja Põltsamaal koolis käinud.

sind küll ei tunne, aga tean su olemasolust alates eelmise suve Võru folgist

Sa ikka tead, et ma pole Võru folgil kunagi käinud? Aga eks mu positiivne kuulsusesära jõuab minust ette.

Seda ka veel, et kes veel pole külalisteraamatusse kirjutanud, siis tehke seda!

4 comments:

  1. Palun jäta see pidev kaaslase maha tegemine, igaüks saab aru, et sa oled lihtsalt kade.

    ReplyDelete
  2. Ole nüüd.
    Ma ainult räägin nii nagu asjad on. Pealegi mul polekski millestki muidu kirjutada.

    Ajakirjandus peabki olema karm ja õiglane!

    ReplyDelete
  3. AnonymousMay 28, 2010

    ... et sa ka saaksid maitsa.. ja üleüldse.. kes ütles et need mulle kuuluvad ??

    ReplyDelete
  4. Ehee, ei tea kellele veel siis?
    Ma ise ei tarbigi.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site