Proovi sellega otsida!

Custom Search

Mar 23, 2010

Uskumatu!

Selline tore asi juhtus täna öösel, et mult varastati jalgratas ära. Seisis teine rahulikult Chemicumi kõrval, täiesti lukustamata. Ma poleks elu sees uskunud, et keegi sellist ronti varastama hakkab. Pealegi ei olnud sellega üldse võimalik sõita, sest tagumine kumm oli raami vahele kinni kiilunud. Edu uuele omanikule!


Kui keegi juhtub juhuslikult teadma kedagi, kes teaks kedagi, kes on endale hiljuti uuema ratta muretsenud ja plaanib vanema variandi ära visata, siis ma oleks hea meelega prügimägi, kuhu see visata.

Pilt on illustratiivne, aga sama rõveda välimusega oli ka minu viimane raudratsu.

4 comments:

  1. Hollandis teatakse sellisele kirjeldusele vastavaid rattaid kui "leiurattaid", st esimene, kes näeb, võib võtta, korda teha ja edaspidi edukalt sõita. Et siis tsiviliseeritud Euroopa kombed hakkavad meilegi jõudma, võtkem omaks.

    ReplyDelete
  2. ma arvan ka, et tegu ei olnud võtja/varga arvates varastamisega. keegi tahtis lihtsalt "roheline" olla ja viis selle kas kohednamisse või prügimäele. nüüd oli sinu kummipaikamine täiesti mõttetu. järgmine kord hoia oma ratast oma maja ees. auto kästi sul juba varem tüti parklast minema vedada, nüüd viidi ratas. kuna sa aru saad, et prügi ladesta enda hoovi. võõralt hoovilt viiakse see minema.
    ma loodan igatahes, et endale uue ratta leiad.

    ReplyDelete
  3. Tore tsiviliseeritud Euroopa küll, kui vaesed enam inimesed pole!

    Peaks vist rikkaks hakkama...

    ReplyDelete
  4. Kusjuures mu esimene mõte oli ka, et kui juba ratas läks, siis küll keegi ka su auto emexisse viib.
    edu sportimisel!

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site