Proovi sellega otsida!

Custom Search

Mar 8, 2010

Luule ja pilt

Tundmatu (teie jaoks, minu jaoks tuntud) autor kirjutas hiljuti ühes internetiväljaandes järgnevad read.

Mitmekülgne sportlane on see,
kes pingutusega võrdselt napsu teeb.

Originaalis oli viimase rea lõpus küsimärk, aga ma arvan, et punkt sobib sinna paremini. Siis tuleb lauses peituv tõde paremini esile.

Mis kaardiga on tegu?

Kes õigesti ära arvasid, need võivad endale ühe õlle osta.

Selgitav tekst on siin.

Alcohol Consumption (2001)
The average Western European drinks over a third more alcohol than the average person in any other area on earth. In some places there is practically no alcohol consumption, which is why many Middle Eastern countries are not visible on this map.
Ugandans drink the most alcohol per adult, closely followed by Luxembourg, the Czech Republic and Ireland.
The map shows the proportion of worldwide alcohol drunk in 2001. It does not take population density into account, so some countries, such as Australia, are unexpectedly shrivelled, while Britain is particularly bloated even though we not in the top ten.

5 comments:

  1. Jajah, ma tunnen ka seda luuletajat.
    Aga sina tunned kahtlemata veel paremini. Sa oled ju teda isegi erogeensetest piirkondadest silitanud ja käid temaga suht regulaarselt koos duši all. Aga riimid on tal ikka....jah....sellised....nagu alati.

    ReplyDelete
  2. Kallis Db!
    See mis meie vahel oli, see et me koos elasime, see et me ühest pudelist peeti jõime, see kõik on mõõdanik.See anonüümne isik ei ole sina, see on hoopis üks teine inimene Tallinnast Lasnamäelt.

    ReplyDelete
  3. AAaaa...minu viga. Ma mõtlesin, et tegu on hoopis ühe Loksa ligidal oleva pisikese küla kasvandikuga. Mina....duši all....aargh.....vähh...paha maitse tuli suhu.Ma lähen vahetan sokid ära.

    ReplyDelete
  4. Kusjuures ma miskipärast ikkagi arvan, et asi on sinu enese tagasihoidlikkuses, mis sunnib sind varjama, et sina oled selle kauni lüürika autor. Põhjus lihtne: mainid mingit internetiväljaannet (ehk siis mitte mingit eemaili ega sellist, aga samas kui ma eelpoolmainitud kaunid read googlest läbi lasen, viitab ainult sinu blogi peale.
    Nii et ärr äbene, tule kapist välja, kirjuta raamat.

    P.S. Käi ikka jooksmas ka.Ja muud trenni tegemas.Ega need saavutused Londo statistika phjal ei tule ju, mina usun su võimetesse

    ReplyDelete
  5. Ega ma ei häbenekski, üldse mitte, täitsa uhke oleks, kui oleksin ise need kirjaread välja mõtelnud. Aga ma ei saa teiste autorite leiba niimoodi varastada!

    Varsti lähengi jooksma!

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site