Proovi sellega otsida!

Custom Search

Mar 2, 2010

Asi areneb

Täna hommikul läks jälle nii hästi, et tegin uue isikliku rekordi. Seekord siis kaugushüppes. Juhtus aga nii õnnetult, et esimeste hüpete ajal, kui mul kõige parem hüppevorm oli, ei mõõtnud me tulemusi. Hiljem kui mõõtsime, siis oli Putku kõige pikem hüpe 4,16, ma arvan, et minu parim hüpe oli umbes sama pikk, aga kuna ma olen tagasihoidlik, siis märkisin rekordite raamatusse tulemuseks umbes täpselt neli meetrit. Kasutades tulemuse ennustajat peaks mu hetkevorm olema selline:
maksimaalne:       ~2027
keskmine:     ~1723
minimaalne:     ~1419

No vot, on veel keegi, kes ei usu, et saan 3000 täis?

2 comments:

  1. Axi kommenteeris olukorda asjalikult, edastan tema sõnad, nii hästi või halvasti, kui mul meeles on. Et siis Axi on nagu igati nõus Tõnn su optimismiga, mis tõesti saakski olla reaalsem kui 3000 punkti, sellel on igati tugev alus: mittemõõtmata tulemuse pealt, kasutades väga kahtlast Londo nurisünnitatud valemit, ennustub maksimaalseks tulemuseks vaevalt 2000...

    ReplyDelete
  2. Nojah, Galileo põletati ka surnuks, sest maa tiirles ümber päikese. Vahel on raske olla kõige targem! Aga midagi pole teha, selline ma kord juba olen.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site