Proovi sellega otsida!

Custom Search

Mar 2, 2010

Punk

Trenni pole viimasel ajal eriti teinud, aga ma olin natuke haige. Nii haige, et enne peole minekut tarbisin hunniku coldrexi ja pärast pidu kordasin sama protseduuri. President väitis, et kõige kindlam ja meeldivam viis haigustest võitu saada on hästi palju alkoholi juua. Siis haigus põgeneb kehast nagu rotid uppuvalt laevalt. Alguses suhtusin sellisesse ravimeetodisse kergelt öeldes skeptiliselt, aga olude sunnil olin sunnitud enda peal loomkatseid läbi viima. Tagant järgi saan aru, et tal oligi õigus, saingi terveks!

Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada, vaid hoopis laupäevasest pungiüritusest Genitalistide klubis. Tegelikult, ega suurt midagi rääkida polegi, kõik läks nagu ikka, enne poodi ja siis natuke napsutamist ja siis peole ja pärast tagasi.

No aga mõnda seika, mis vahepeal juhtus, võiks ikka mainida. Siis kui soojendusbändid esinesid, istusin all baaris. Mingi hetk mängisin Vussiga malet, Vuss väidab, et ma olla kaotanud, ise eriti ei mäleta. Igatahes kui Vuss minema läks, siis istus vabale kohale Villu Tamme ja ütles, et oi kui lahe, mängime malet. Mängisimegi. Ja seda ma mäletan täpselt, kes võitis. Räägiks mängust pikemalt, aga ega te aru ei saaks ju!? Lühidalt juhtus nii, et andsin oda ja etturi vastu ratsu ja oda, aga siis nihverdasin oma lipu tema kunni juurde F7 peale, nii et ratsu kaitses teda ja oligi matt. Mina võitsin siis!

Proovisin viisakas olla ja et Villu kaotuse pärast väga nukker ei oleks, siis küsisin soovilugu - Russkaja vodka. Villu mõtles pikalt, umbes kümme sekundit ja vastas:"Eee...aga see pole üldse meie lugu ju."

Ilmselt mu soovilugu ei mängitudki. Täpselt muidugi ei mäleta, mis lugusi mängiti, aga see eest oli muusika väga hea. Algul hüppasid lava ees olevad inimesed niisama üles alla, aga hiljem asendus see teistele selga hüppamisega ja veel hiljem proovis igaüks võimalikult palju inimesi pikali lükata.

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site