Proovi sellega otsida!

Custom Search

Mar 22, 2010

Rekordid

Viimasel ajal tuleb uusi isiklikke rekordeid just nagu vihma oavarrest ja uute rekordite otsa tuleb veel uuemaid nagu väikeseid küülikuid suurema seest. Ühesõnaga, parandasin kahel hüppealal oma rekordeid täna.

Kõrguses on nüüd uus tippmark üks meeter ja 35 sentimeetrit, mis on huvitaval komebel täpselt 110 senti vähem kui maailmarekord. Lüürilise kõrvalpõikena maailmarekordi mehe juurde. Kui Sotomayor Barchelonas olümpiavõitjaks tuli, siis sai ta oma tubli saavutuse eest Kuuba riigilt külmkapi.

Teibaga koos suutsin hüpata 20 cm kõrgemale kui ilma selleta. Teivashüpe ei ole mitte kuidagi kergejõustik, see on puhas ekstreemsport. Sellest hirmsamat ala annab välja mõtelda. Pole ju eriti normaalne mingi pulga otsas maa ja taeva vahel kõikuda? Kui hirmust üle saaks, siis oleks võimalik veel kõrgemale hüpata.

5 comments:

  1. Teivashüpe viib mõtte võimalikele "toonusetõstjatele". Küsimus: millised joogid (või pulbrid) LOTE kymbil plaanis sisse lahmida on?
    Visualiseerime - 1500 meetris on ootamas null, jäänud on ainult teivas ja sauavise ning 3000 punktist on ikka veel veidi puudu. Kas loota, et sau hakkab vastutuules kaugemale lennata? Või võtta need sada grammi sisse, et teivashüppes ekvivalentne punktikogus võita?
    Seda peab kindlasti eraldi treenima. Teen ettepaneku lisada "VIIMASE KUU JOOKSUL TEHTUD" tabelisse lahter Teibaga Joomine

    ReplyDelete
  2. Tubli oled, hakkad tasapisi juba minu tasemele joudma. Samas kinnitad oma geograafiateadmistega kulunud stereotyypi, et sportlased ei kuulu just tihti taibude hulka.

    Sport on lollidele, joomine lahedatele!

    ReplyDelete
  3. Kuna kuulsamad pulbrid [Dosia ja BioEst, viimast toodetakse huvitaval kombel Venemaal mitte Eestis)] ei ole eriti maitsvad, siis ma olen ise ajalooliselt rohkem vedelate turgutite toel võistelnud. Tavaline taks on olnud, et iga ala kohta kulub üks 0,5 liitrine ja teibale üks kahene linnaseleotis. Kahjuks enamik võistlejaid ei ole nii võimelised, kui mina olen, ja võistlevad purukainelt.

    Jauram, kallis, joo veits vähem. Nagu su kommentaarist aru saada on, siis oled jälle purjus ja ei saa asjadest aru. Loe mu postitust uuesti (see on puhtas kristallselges eesti keeles). Minu geograafia teadmised on suurepärases korras. Ükskord kui ma käisin kaheksandas või üheksandas klassis, siis tuli kooli direktor minu juurde ja teatas, et poiss, aeg on geograafiaolümpiaadile minna. Üritasin kogu ihu ja hingega talle tõestada, et ma pole üldse õige mees selle jaoks ja keegi teine sobiks palju paremini. Aga lõpuks pidin ikka minema, sain isegi mingi auhinnalise koha. Oleks veel parema koha saanud, kuid õnnetuseks lisasin ühte loetellu teiste riikide hulka ka Hollandi, aga see oli vale ja mult võeti 0,75 punkti maha.

    Sinu viimane lause minimaalselt ümbersõnastatult siis selline:
    Lollid, ma olen lahe!

    ReplyDelete
  4. Kurat, ise sa oled jälle purjus!
    Ma pole nii selge veel kunagi olnudki, kui praegu.
    Kui su geograafiateadmised nii suurepärases korras on, siis kuidas sa kommenteerid oma jutus esinevat kohanime, kus seltsimees Sotomayor võistles.

    Loll, mina olen lahe

    ReplyDelete
  5. Mis siin ikka kommenteerida...ilus koht, valesti kirjutatud, ikka juhtub!

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site