Proovi sellega otsida!

Custom Search

Mar 20, 2010

Magamisest

Vahel juhtub nii, et geniaalsetel inimestel tekib mõni idiootne idee, mida on tarvis hakata täide viima. Millest ma räägin? Paar nädalat tagasi sattusin vaimustusse sellisest mõttest, et võiks päeval magada ja öösel üleval olla. Muidu ju ilus idee, aga kahjuks see ei tööta.

Miks ma arvasin, et niipidi võiks olla parem elada?
1. Mulle ei meeldi hommikud -Ma üldse ei seedi kella peale ärkamist ja siis kohe asjalikuks hakkamist.
2. Mulle ei meeldi hommikuinimesed.
3. Ma lootsin selle nipiga pohmakaid vältida - Teoorias peaks ju nii olema, sest esiteks, kui peale pidu veel mõned tunnid üleval olla ja korralikult süüa-juua, siis peaks hommikul hulka parem olema. Sellise tsükliga ei läheks unereziim pidude tõttu sassi, see aitaks ka pohmakate vastu.
4. Öösel on mugavam laboris tööd teha.

Miks see ei tööta?
1. Igasugused jobud kolistavad ja lärmavad päeval.
2. Liiga valge on.
3. Tuba on vastikult soe.
4. Aeg-ajalt on päeval vajalik mõnel üritusel osaleda.


Niilo hoiatas mind, et päeval magamine võib hulluks ajada. Ega palju puudu ei olnud, kui Tuberkuloitedite muusika meeldima hakkas, siis sain aru, et mu vaimne tervis hakkab kaduma...

Mulle aitab, tänasest alates magan ikka öösel!

2 comments:

  1. http://ybermensch.blogspot.com/

    lycke till, sellega saab päevased üritused läbi jämmida

    ReplyDelete
  2. Selle kohta olen ma kunagi uurinud, aga lõpuks annavad pea kõik proovijad alla. Nii et pole vist nii suurepärane eluviis, kui teoorias paistab olevat.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site