Proovi sellega otsida!

Custom Search

Nov 28, 2009

Valge reps

Valge reps on selline üritus, mille tarvis naised otsiivad kapist oma kõige ilusamad kingad ja lähevad ostavad uue kleidi, mehed ajavad pükstele viigid sisse ja panevad küige pidulikuma pintsaku selga. Siis minnakse kõik ühte suurde saali ja enamik peolisi joob ennast täis.

Käisin minagi joomareid vaatamas ja ausalt õeldes ega ma kõike just ei mäleta. Ometi tahaksin paar seika, mis juhtus, ära mainida. Esimene käib blogi kommentaariumis massilist populaarsust nautinud Jaurami sigimistrateegia kohta. Ma nimelt pärisin Jauramilt, et miks ta juuksed maha ajas. Ta vist vastas:"Pikad juuksed, vähe keppi, lühikesed juuksed, vähe keppi!" Samas võibolla vastas ka midagi muud.

Teine huvitav seik oli selline, et üks tore neiu kutsus mind tantsima. Õnnetuseks oli mu tantsukaart järgmiseks tunnikeseks broneeritud, nii et ma lubasin talle hiljem seda heameelt teha ja teda tantsupõrandal keerutada. Lubatud, tehtud, hiljem krabasin neiu käest kinni ja tirisin areenile, aga kahjuks juhtus nii, et see oli hoopis keegi teine tore neiu, kes ütles, et tantsida ta küll ei taha. Hea et ma kaine ei olnud, siis oleks veel piinlik olnud.

Tantsimise juures on veel üks halb omadus, et palav hakkab ja siis unustatakse oma pintsak maha. Mul juhtus ka nii, kahjuks. Eriti lahe oleks kui seda tagasi ei saaks just sellepärast, et samal päeval olin uhiuue instituudi uksekaardi saanud, see oli muidugi pintsaku taskus.

Oma uue vana jalgratta suutsin ka ära lõhkuda, aga muidu oli väga meeleolukas ja tor õhtupoolik.

9 comments:

  1. tegelikult ütlesin ma miskit sellist, et vähem juukseid, rohkem viina, aga ilmselgelt on su mälu valikuline ja sa üritad minu strateegiate üle arutades lihtsalt oma blogile odavat populaarsust võita.

    ReplyDelete
  2. Mu mälu osas on sul täiesti õigus! ee on täiesti valikuline, jätab vlimatult meelde kõik võimalikud ebaolulised asjad, aga olulisi ei jäta.

    Odava populaarue võitmie koha pealt mõtlesin vastu vaielda, aga siis mõtlesin uuesti ja ain aru, et selle koha pealt on sul ju ka õigus.

    ReplyDelete
  3. Jauram harju parem sellega ära, et sa oled nüüd uus kollase meedia staar, sigimistrateegia-Jauram. Elu on karm ja headest inimestet kirjutatakse ka halba!

    ReplyDelete
  4. Ma arvan, et sigimistrateegia-Jauram on liiga pikk ja lohisev ning ei jää külge. Pead midagi paremat välja mõtlema. Headeks näideteks oleksid dressi-Toivo, farmi-Gabriel ja blogi-Art. Äkki samuti panna blogi-Jauram. Minu lemmik kehtivatest kollase-pressi-nimedest on kindlasti dressi-Toivo.

    ReplyDelete
  5. Minu arust on kümnevõistluse-Tõnise poolt välja paisatud jauraminimi igati ok. Või on ta joodik-Tõnis....või schportlasrelvik? Kurat, mina olen segaduse sees.
    Ma arvan, et niikaua, kuni ta jaksab pingutada oma 3000 punkti nimel, nii et ninast veri väljas, nagu ta seda seni on teinud, on ta minu jaoks kümnevõistluse-Tõnis, aga peale seda kui ta on lote kümbi ää võitnud, on ta juba schportlastõnis.
    Vähemalt minu jaoks.

    Tokogoonia- Jauram oleks ka täitsa hea. Mitte nii labane ja võimalik, et avaldaks isegi mõnedele naisolenditele muljet. Kusjuures....olid siis valgel repsil kõrvuti tõnn ja Jauram, tõnn rääkis juttu minuga, kuigi minuga olid ka minu elukaaslane ja tolle sõbranna. Ja sealsamas kõrval oli jauram, kes rääkis kahe tütarlapsega, kel polnud habetunud perverti kõrval. Lihtsalt mingi väike detail, mida ma märkasin.

    ReplyDelete
  6. Teie jouks on see nüüd üllatus, aga isegi minul on mõned halvad omadused. Need on liigne viisakus ja heatahtlikkus ja hästi arenenud haletsemisvõime. Eks ma sellepärast sinuga seal suhtlesingi, kallis db, et sa nii õnnetu ei oleks, kui sa tundusid olevat.

    ReplyDelete
  7. Esiteks mingu kõik nime-perverdid persse.
    Teiseks ei kavatse ma veel järglasi treima hakata, seega db nime soovitus ei käi kuskile; blogi prefiks ka ei kõlba, sest ma ise sellist asja ei pea

    ReplyDelete
  8. Rääkisin mõnikümmen minutit ajas tagasi telefoniga, teies otsas oli db. Aga kes kunagi temaga telefonis rääkinud on, see teab, et peab samal ajal ka kõikide teda ümbritevate inimestega rääkima. Igatahes muu jutu sees kauta db abikaasa sellist nime nagu sigimitrateegia-Jauram. Enam pole midagi teha, see nimi on massidese levinud.

    ReplyDelete
  9. Tõsi-Tõsi.
    Oleme nüüd juba kahekesti kodus ja räägime hetkel tõepoolest sigimisstrateegia-Jauramist ja noorest Jauramist. Muidu Tuul, su barett, mis minu käes oli, on nüüd Tõnni käes.

    P.S. Minu abikaasale meeldib see nimi.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site