Proovi sellega otsida!

Custom Search

Nov 13, 2009

Käisin jooksmas

Veidi kahju on isegi uut postitust kirjutada, kuna eelmises teemas käib meeldiv arutelu. Ärge laske end sellest postitusest heidutada ja kommenteerigem eelmise teema all ikka edasi.

Hommikul tundsin, et olen energiat täis nagu Eesti Soojuselektrijaam ja otsustasin seda konstruktiivselt ära kasutada. Arsti soovitusi teadlikult eirates läksin jooksma. Et mitte liialt riskida vereojade tekkimisega, siis panin piiraja peale ja kui mootori pöörete arv läks üle 150ne, siis võtsin hoo maha ja lasin pulsi tagasi 130ne peale enne kui uuesti jooksma hakkasin. Niimoodi vahepeal kõndides, aga enamasti ikka joostes läbisin koguni 3,8 km. Pole paha esimese korra kohta!?

Enesetunne on päris mõnus, energiat enam niipalju üle ei ole. Julgen teile ka seda protseduuri soovitada.

2 comments:

  1. Ma siin hakkasin mõtlema Jaurami personaalprobleemi üle. Tegelikult on ta ju tark poiss. Käib mälumängus, õpib doktorantuuris, Kairi andmetel loeb isegi raamatuid, aga räägib ikka ainult joomisest. Naised mõtlevad, et Jauram on joodik ja ei taha teda. Äkki Jauram ei taha naisi ka? Meestega sama lugu. Mis siis üle jääb? Loomad? Lapsed? Kes on tegelikult Jaurami strateegia sihtgrupp?

    ReplyDelete
  2. Paar tjapsustust
    ma ei opi doktorantuuris
    ma loengi raamatuid
    ma ei k~nele ainult joomisest
    naised on minu strateegia sihtgrupp
    vahest viskan kyll nalja, et olen pedo/zoofiil
    t~esti on ette tulnud, et olen olude sunnil sattunud meestega yhes voodis magama

    Veelkord joogem ja keppigem end surnuks!

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site