Proovi sellega otsida!

Custom Search

Nov 6, 2009

Sildid

Kuna käimasolevas küsitluses on mõni persoon vastanud, et teda huvitavad ainult trenniteemalised postitused, siis otsustasin postitusi sildistama hakata. Ehk maakeelde tõlgituna, et need postitused, kus treeningutest juttu on saavad külge silikese "trenn". Blogi pealehele ülesse vasakusse nurka ilmub ka vastab sildike ja kui sellele klikata, siis avanevad ainult asjakohased postitused ja nii saab muud paska, mida ma siia aeg-ajalt kirjutan, vältida. Hiljem selgub võib-olla tuleb ka teisi sildikesi juurde, hetkel on ainult üks.

 Ja muide, ühe kasti sain jälle juurde ja selle saamiseks piisab vaid 2500 punktist.

Teen siin kokkuvõtte, kes mulle kastikese märjukest kingivad, kui ma 3000 punkti täis peaks saama:

1. Kont
2. Londo
3. Axi
4. Kati
5. Jauram *
6. Pluuto
7. Mait **

8. Karl Lont***

Juhin tähelepanu asjaolule, et nimekiri on tagumisest otsast avatud. Kui sa tunned, et hoolid Eesti rahva tervisest ja üldisest heaolust ning tahad toetada rahvasporti, siis liitu listiga! Liituda saab nii: i kirjutad siia kommentaari, ii kirjutad mulle, iii helistad mulle. Alaealiste puhul on vaja vanemate kirjalikku luba!

3 comments:

  1. Tekstianalüüs:

    Silt: Trenn
    Räägib: Blogist, õllest, sellest, kes kui mitu kasti kingib, kui tõnis 3000 (või 2500) punkti kätte saab.

    Ei räägi: Trennist, mandlioperatsioonist, joomisest (kaudselt vast siiski vihjab), Edgar Savisaarest.


    Et siis see 2500 pt. kokkulepe on siis selline, et Tõnn saab ise selle kasti ja ostab kõigile, kes temast 3000 pt. ei oodanud ja talle kasti lubasid ka kasti?
    Tõnn, sa jääd kahjumisse.
    Niiviisi oled sa varsti suuremas kahjumis kui see aasta otsa lihtsalt juues, kuna nüüd sa 80% ajast jõid ju nagu tavaliselt ja pead selle eest veel inimestele õlut ka ostma.

    ReplyDelete
  2. Silt trenn on selle postituse juures põhjusega! Võta seda teemat nagu: õpetus algajatele, kuidas siltidest aru saada. Seda postitust peab iga trennist huvitatu lugema!

    Ja sellist diili pole olnud ega tule ka, et mina pean kellelegi kasti õlut ostma kui ma 3000p ei saa. See diil on kehtiv ainult härra Londi puhul ja ei laiene edasi....

    ReplyDelete
  3. Kusjuures meenutasin siin natukene vanu aegu ja tulin ühtäkki selle peale, et mees, ma tean, mis su probleem on.
    Sulle on hobi vaja.
    Või noh, sa alateadlikult otsid seda, aga oma püsimatuse juures vahetad neid pahatihti.

    2007 oli sul kudumine, 2008 kohta eriti ei tea, siis olin ju aega teenimas, 2008-2009 on siis kergejõustik nagu ma aru saan.

    Mis järgmiseks? Kujundujumine?
    Laskmine? Teelusikate kogumine?

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site