Proovi sellega otsida!

Custom Search

Nov 4, 2009

Kõik läkski liiga hästi

Vanarahvas teadis rääkida, et pill tuleb pika ilu peale. Loomulikult ei saanud ka mul lõpmatuseni hästi minna. Esmaspäeva õhtul sättisin ennast teleka ette mingit seriaali vaatama. Õnnestuski poole peale ära näha, aga siis tundsin, et midagi voolab pikki põske, vaatasin, et ohoo see on ju veri, selline mõnus tume veeniveri. Tõusin istukile ja avastasin, et kogu suu on verd täis, mitte ei taibanud, kuidas ma seda varem tähele ei pannud.

Järgnevad 20-25 minutit istusin kraanikausi eest ja ajasin verd suust välja. Verd voolas nagu vett Niagara kosest, kraanikausis lainetas ilus sügavpunane vermeri, milles mingid kahtlased tombid ja tordid ringi purjetasid. Lõpuks ma tundsin, et nüüd oleks vist targem põrandale maha istuda, sest kui ma tooli peal oleksin ära minestanud, siis oleks äkki pea mingi kõva eseme vastu puruks läinud. Maha ma ei jõudnudki istuda, sest enne juhtusid kaks asja. Esiteks verejooks jäi kahtlaselt järsult pidama. Teiseks jõudis kiirabi kohale ja laadis mind autosse ja viis mind Mustamäele.

Tallinna jõudmiseks kulus täpselt tund aega, aga see tunnike kulges väga meeldivalt. Väljas valitses pimedus, mida kuupaiste veidi leevendas. Kiirabi arst üritas minuga rääkida, algul ma ei saanud üldse aru, et ta minuga räägib, kuigi kedagi teist seal polnudki. Lõpuks taipasin, et ta jutustab ilmselt minu pihta, aga nii palju ei suutnud keskenduda, et sõnadest aru oleksin saanud, selle asemel noogutasin nõustuvalt iga kord kui ta pausi tegi ja vaatasin vastu tulevaid autosi, mis lendlesid paari meetri kõrgusel õhus.

Täna kui tagasi tulin, siis enam autud ei lennelnudki tee kohal millegipärast.

3 comments:

  1. näed juhtuski see sama asi, millest ma sulle rääkisin, et minu teise sõbraga juhtus. siis tegid sa hapu näo ja junn lõi operatsiooni ees jahedaks, aga vaata milline meeldiv kogemus sellest sai. autod õhus, kiirabiautoga sõita. aga nüüd kõik korras?

    ReplyDelete
  2. Ega kümnevõistlus sellest ei küsi, kas autod lendavad või suust verd tuleb. Kevadise võistluseni on jäänud loetud päevad. Nagu näha vorm on ikka suht nõrk ja 3000 punkti ebareaalne, kui ma ei eksi. Hoia nüüd suu kinni, et veri jälle voolama ei hakkaks, siit tuleb minu pakkumine. Kui teed 2500 punkti täis, siis ostan mina sulle kasti õlut, kui ei, siis ostad sina mulle. See oli minu pakkumine, võta või jäta.

    ReplyDelete
  3. ma kyll ei tahaks ennast korrata, aga kogu see jama on tingitud sellest, et su alkoholi tarbimine on langenud allapoole igasugust kriitilist piiri elik karskus on nõme

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site