Proovi sellega otsida!

Custom Search

Nov 18, 2009

Üks jooksurada puudu

Mul on üks väga halb uudis! Minu tavapärane jooksurada on hävitatud. Mingi osa rajast kulgeb odra- ja rapsipõldude vahelt ja suured kombainid, traktorid, kärud ja muud agraarmasinad on tee põlluga üheks sulatanud. Nüüd pean uue raja kuhugi leiutama. Aga mulle ei meeldi suurte maanteede ääres joosta, sest autod kihutavad liiga küle alt läbi ja see on ebamugav. Linnas pole ka eriti hea joosta, sest inimesed ja masinad koperdavad jalus igal pool. Inimesed mitte ainult ei koperda vaid ka tüütavad sind oma probleemidega. Ükspäev pöördus minu poole üks ilmselgelt mitte kõige paremal elujärjel olev meesterahvas, kes oli enda püksid kust täis urineerinud. Algul ma ei saanudki aru, mida ta tahtis ja jooksin edasi. Umbkaudu 100 meetrit kaugemal sain aru, et tema mulin oli ikka artikuleeritud kõne ja ta küsis:"Peremees-peremees, kuspool siin kesklinn on?"

Täna juhtus jällegi selline asi, et ristmiku ületades jäid kaks joodikut mulle ette. Pidin väga osavalt nende vahelt läbi manööverdama. Nende vahelt läbi mahtumine ei olnudki eriti lihtne, sest nad valmistusid parasjagu kaklema minema.

4 comments:

  1. Tundub, et siin blogis on koos kõvad sigimis-strateegia teoreetikud (praktikuid üsna vähe).

    Lisaksin teoreetikutele omalt poolt natuke lugemist.
    Kirjeldatakse siis milline hea tagumik välja näeb:
    http://www.femininebeauty.info/beautiful-buttocks

    Kindlasti huvitav lugemine pepumeestele aga eriti kasulik nendele tissimeestele, kelle jaoks on tagumikud kõik ühesugused. Ehk aitab see info eristada ilusaid tagumikke mitte nii ilusatest või hoopis koledatest.

    ReplyDelete
  2. Assa vana perse! See Londo link oli ikka elu põhjalik. Ja kui sigimis-strateegiast rääkida, siis, Londo, ära ülba midagi, ma sain ka ükskord keppi!

    ReplyDelete
  3. Ma päris sellisel tasemel praktikuid ka silmas ei pidanud.

    Ikka selliseid, kes praktikas nati kaugemale kui lihtlabane kepp on jõudnud.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site