Proovi sellega otsida!

Custom Search

Nov 21, 2009

Hobidest

Hiljuti olid mul kuu aega järjest mingid põhimõtted. Nüüd sai kuu aega täis ja mul õnnestus veidi oma hobiga tegeleda. Hobidega peab tegelema! Esimese päeva kokkuvõte on järgnevas tabelis ilusasti ära toodud.



Aga ega ma ilma põhjuseta ka tühjast kohast jooma ei kukkunud. Paabelis oli neljapäeva õhtul Hispaania filmi õhtu. Kui ma õigesti aru sain, siis see pidi traditsiooniks muutuma. Filmiõhtu korraldajad soovitasid igaühel vastavalt oma maitsele midagi näksida või lonksata kaasa tassida. Mõni näris krõpsu, mõni maiustas koogiga, mõni limpsis mahla, me Vussiga kulistasime tagareas poola vähekvaliteetveini Ti Amo. Kui see otsa sai, siis libistasime ühe kalli Hispaania veini ka kurgust alla. Tegin sellise tähelepaneku, et peale suhkrurikast peeti maitseb pärisvein jube hapult ja kibedalt. Muidu film oli hea, seksi, vägivalda ja huumorit tuugalt täis topitud. Link

Kuna õhtu algas hispaania filmiga, siis ei suutnud me hispaanlaste rollist kuidagi välja tulla ja üritasime inimestega lõunamaa keeles suhelda. Ise olime täiesti kindlad, et keegi ei saa meist mitte essugi aru, aga Illegardi baarineiu sai kohe aru, et me õlut tahame ja vähe sellest, siis ütles midagi väga keerulist hispaania keeles, millest mina küll aru ei saanud.

Maandusime mingi laua taha ja kordasime kohalikele väheseid õpitud fraase hispaania keeles, endiselt olime täiesti kindlad, et keegi meid ei mõista. Aga nagu selgus, siis vähemalt osad seal lauas viibijatest olid hispaania keele õpetajad. Järgmise seltskonnaga, kelle otsa me komistasime, läks veel hullemini, sest need olid pärishispaanlased.

Siit moraal, kui sa tahad, et sinust aru ei saadaks, siis joo rohkem, mitte ära õpi hispaania keelt!

Muidu, eile tegin ka linna peal mõned õlled, nii et tänase kohta on õigustatud põhjus, miks ma trenni ei tee.

P.S Selline lõbus vahepala juhtus ka Illegaardis, et tulin mina lõbusasti tualetruumist välja, kui äkitsi kuulsin kõrvalkabiinist lõvi möirgamist. Ei pidanud kaua mõtlema enne kui adusin, et seal ei ole lõvi, kõigest oksendav Vuss.

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site