Proovi sellega otsida!

Custom Search

Oct 3, 2009

Lobaloba

Viimasel ajal olen saanud arvukaid... tegelikult küll ühe ainult... kaebusi, et miks nii harva uusi postitusi ilmub. Kuigi ega mul midagi sisukat õelda ei ole, siis kirjutan lihtsalt lugejate meeleheaks.

Mõned päevad ei ole nüüd trenni teinud. See ei tulene mitte laiskusest vaid asjaolust, et mul on mandlid perses, õnneks mitte otseses mõttes, vaid selles mõttes, et keegi paha bakter on sinna endale maja ehitanud ja oma prügi loobib minu sisse laiali. Hetkel läbustab ta seal eriti hoolikalt ehk teisisõnu olen veits tõbine. Olgu etteruttavalt õeldud, et oktoobrilõpus lähen haiglasse, kus kohalik löökbrigaad bakterite maja maha lammutab ja nende krundi soolaga üle puistab, et seal enam midagi ei kasvaks. 

Nii haige ma õnneks ei ole, et poleks neljapäeval peol saanud käia. Mingi GT pidu oli, kui ma õigesti aru sain, siis rebaste retsimine.

Noorus on hukas! Ma ei tea küll mis kursus seda korraldas, aga igatahes enamik korraldajatest olid täiesti mõttetud tegelased. Ma ei saa sellest aru, et kuidas inimene üldse elada saab, kui ta tilkagi huumorit ei mõista. Kavas oli võistlus, kes kõige kauem õllekasti kätel jaksab hoida. Vuss võttis ka üritusest osa, aga kuna ta oli ennast lõbusaks joonud, siis ei suutnud ta lihtsalt kast kätel seista, vaid tegi paar kükki ja nalja. Korraldajatele see ei meeldinud! Ja nad korrutasid mitmekesi läbisegi, et ole paigal, ära lollita jne. Võib-olla on üldine arusaam veidi teistsugune, kui minu isiklik seisukoht on, et lõbausa peo ajal ei tohiks valitseda  matusemeeleolu. Teine ebameeldiv vahejuhtum oli järgmine, mõtlesin baarist ühe õlle osta, läksin sinna, kus SKIs tavaliselt müügilett on, aga, oh üllatust, seekord ei saanud sealt midagi osta. Aga sõimata sai küll, et mis sa jobu ronid siia, kus sinu koht ei ole. Ja mitte nii viisakalt ja ilusasti, kui mina just kirjutasin. Sõimajaks oli vist üks korraldaja, igatahes üks eriti kole naisterahvas. Antud vahejuhtum kinnitab, et väide, mida rõvedam eit, seda rõvedam eit, vastab tõele. Lahtiseletatult tähendab see seda, et kui neiu näeb eemaletõukavalt halb välja, siis on ta sita iseloomga ka. Inetu lõusta taga ei saa peidus olla soe ja armas tüdruk! Ühesõnaga, ma olen pettunud, et GT noored nii igavad ja mittetolerantsed inimesed on.

Samas ei saa väita, et mul oleks peol igav olnud. Selles mõttes ongi mul natuke lihtsam kui teistel inimestel, sest parim seltskond on just see, kus mina olen. Erinevalt teist liigun mina alati parimas seltskonnas, isegi siis kui üksi olen.

Pärast seda, kui meid oli kultuuriinstituudist välja aetud, suundusime otse loomulikult lemmiköölokaali Zavood.
Mingi hetk aeti meid sealt ka minema, sest kell oli 5 saanud ja baaridaamid soovisid unne heita. Zavist väljudes märkasin Vussi, kes oli vahepeal kiiret toitu söömas ja kodus magamas käinud, aga siis otsustanud tagasi linna tulla. Mõtlesime, et saadame Zenja ära ja siis lähme ise ka koju magama. Aga meil ei õnnestunud see! Raatuse ühika ees tegi üks poolakas suitsu ja hakkas meiega juttu puhuma. Ma ei tea miks, aga juhtus nii, et väitsime talle, et oleme venelased Ida-Virumaalt ja ajasime veel igast vahtu suust välja. poolakas kutsus meid tuppa ja kuna väljas oli suht külm, siis me läksimegi. Me vist olime veidi lärmakad. Igatahes inimesed kes meist möödusid ei olnud eriti sõbralikud. Ja kui poolakas ühelt tüübilt väga viisakalt küsis:"Did we wake you uP?". Siis see tüüp küsis vastu oma pahameelt varjamata:"Are you fuckin´with me?". Igatahes kui viimane pilsner otsa sai, siis läksime koju ära. Normaalsetel inimestel oli sel ajal lõunapaus.

4 comments:

  1. tundub, et tegin õigesti, et ei viitsinud peole tulla. äkki oleks ka 75 eeksi eest sõimata saanud, oleksin ka pettunud.
    äkki on koolistress nõnna suur, et tuleb seda joobnud ja lolli juttu ajavate inimeste peal välja elada.

    ReplyDelete
  2. oh. hommikust. mul on vist ka hea meel, et ma gt peole ei läinud. kusjuures, üks asi mulle küll ei meeldi. nimelt, reede oli nii olematu, et sellel nädalal oli jälle ainult 6 päeva. isegi 5. aga see siis selleks. poola poisi kohta ma ei kommenteeeri. sina mine jookse muideks. siis kui sa väga tubli oled, tulen mina ka võistlusele kaasa elama.

    ReplyDelete
  3. Täpsustaks natuke, peopileti peale ei kulunud mitte 75 vaid 50 raha. Teist korda sellele peole küll ei läheks, aga samas ma ei kahetse, et seal käisin.

    Poola poisi kohta niipalju, et äkki sealmail on see normaalne või midagi...

    ReplyDelete
  4. Nulle tundub ka vahel, et lapsed on natuke imelikud tänapäeval. Selle asemel, et lõbusa diskomuusika järgi tantsu lüüa, kuulavad nad mingit träänsi või tehnot ja passivad niisama kuskil nurgas oma õlledega.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site