Proovi sellega otsida!

Custom Search

Oct 22, 2009

7 kasti juba mulle lubatud

Mait said... Ma võiks ka lubada 3000 punkti eest kasti õlut,
aga see oleks tingimusel, et kui sa 2000 punkti täis ei tee ilma mõjuva põhjuseta, siis ostad mulle kasti õlut.


Nonii, peale selle et keegi ei usu, et 3000 punkti võimalik on, siis mõned kahtlevad juba ka 2000 punkti võimalikkuses. Ei no tore lugu küll! Aga Mait ma olen su diiliga täiesti nous!

Teen siin kokkuvõtte, kes mulle kastikese märjukest kingivad, kui ma 3000 punkti täis peaks saama:

1. Kont
2. Londo
3. Axi
4. Kati
5. Jauram *
6. Pluuto
7. Mait **

Juhin tähelepanu asjaolule, et nimekiri on tagumisest otsast avatud. Kui sa tunned, et hoolid Eesti rahva tervisest ja üldisest heaolust ning tahad toetada rahvasporti, siis liitu listiga! Liituda saab nii: i kirjutad siia kommentaari, ii kirjutad mulle, iii helistad mulle. Alaealiste puhul on vaja vanemate kirjalikku luba!

Vuss kunagi teatas, et ta ootab aega, mil keegi võõras kasti või raha omanik ennast siia listi lisada julgeb. Nii et võõrad blogilugejad liituge julgesti! Ja kui keegi tahab mõne muu summa saavutamise eest mind kastitäie märjukese võrra rikkamaks teha, siis võib ka seda;)

Lühidalt sellest ka, et miks ma enam peaaegu üldse trenni ei tee. Ausalt öeldes pole erilist motivatsiooni pingutada, kui nii kui nii paari päeva pärast teatud munad maha lõigatakse ja umbes kuu aega midagi teha ei saa. Aga pärast sunnitud pausi hakkan treenima, nii et veri ninast väljas.

2 comments:

  1. Ragnhild TorvaldOctober 22, 2009

    Jag köper du en låda Spendrups Originali / motsvarande öl när du får 2223 poäng. (exakt 2223, inte mindre, eller mer)

    ReplyDelete
  2. Ok, liten Kristjan, minns. Förresten, Eevi inte längre chef för vårt hus. Vi kommer att ta en kaka och blommor också?

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site