Proovi sellega otsida!

Custom Search

Oct 22, 2009

Tee mind õnnelikuks!

Nagu ma aru saan, siis mõne inimese jaoks on minu blogi muutunud olulisemaks meelelahutuse allikaks kui delfi naistekas. Vahepeal kui ma viis päeva ei üllitanud ühtegi rida, siis selle aja jooksul tundis vähemalt neli inimest muret, et kas kõik on korras. On ikka, jah. Lihtsalt pole suurt midagi kirjutada viimasel ajal olnud ja patt oleks igast saasta siia riputada.

Tegelikult on nii, et kui te tahad, et ma rohkem kirjutaks, siis selleks on üks hea võimalus. Minu kirjutamismotivatsiooni saab tõsta niimoodi, et aeg-ajalt kui postitused läbi loetud, siis ei sule kohe brauserit, vaid klikkad mõnele reklaamile, näiteks sellele, mis on peale postitust. Reklaamitud kohas klikkad veel 1-2 korda mõnda linki. Teine asi, mida teha võiksid, on see, et kui miskit tahad interneti avarustest üles leida, siis ei lähe mitte Netisse ega Googlisse, vaid tuled minu blogisse ja trükid otsitava fraasi lahtrisse, mille peale on kirjutatud Proovi sellega otsida! See on põhimõtteliselt googli otsingumootor, aga isegi natuke parem.

Kui toimid nagu ülevalpool kirjutatud, siis saan mina rikkamaks ja õnnelikumaks ning õnnelik mina kirjutab rohkem ja huvitavamalt.

3 comments:

  1. ma muidu äädblokiga (üks geniaalne mozilla add-on) ei näe seda reklaami
    Aga okei, kuna tundub, et tegemist on püha üritusega, siis panen suotsimootori defaultiks omale.
    Selle raha eest, mis sa kogud võid majajuhatajale minu poolt midagi ilusat osta.

    Ja noh, ma ei ole ELUSKI delfi naistekat lugenud. Mina võrdleks su blogi pigem Pulleritsu suusablogiga kui mees tõsiselt pudelisse ära kukuks.

    ReplyDelete
  2. Nojah, hetkeseisuga olen teeninud juba ligikaudu 5 krooni, pole paha.

    Muidu seda otsingumootorit saab natuke suunata ka erinevate märksõnadega. Praegu on ta mul suunatud sõnadele drinking and running. Aga kui on ideid, siis neid saab juurde pookida... Aga praegu on näiteks nii, et kui guuglist otsid "decathlon", siis tuleb ka hunnik mudellennunduse linke, sest sel on sama nimi, aga minu otsingumootoriga neid ei tohiks tulla või tulevad paar lehekülge tagapool. Muidugi jama on, et pilte ei saa otsida...

    ReplyDelete
  3. Miks sa nii vähe kirjutad? Olen päev otsa oodanud, aga ei tule ega tule... Pettumus.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site