Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jun 28, 2009

Võitja on selgunud!

Kokku siis koguni kolm vastajat!

1. Peakate: Rätik või müts?
Pakuti nii rätikut kui mütsi, aga võta näpust xumbki ei olnud õige vastus. Mul on juukseid niigi liiga palju, kui sinna otsa veel midagi toppida, siis sureks kuuma kätte ära! Muide, üleeile oli mul juba enne jooksma hakkamaist palav, aga mingi tüüp jooksis mulle vastu pikkades tressides ja villane müts peas. Kui ta saunaskäimise MMks just ei treeninud, siis vist oli aju tal selle mütsilotu all hauduma läinud.
Veiko=0, Lont=o, Madli=0

2. Prillid: On või ei ole?
Ega jooksmine pokker ei ole, et ma oma silmi peitma peaks!
Veiko=1, Lont=0, Madli=0

3. Särk: Palju maksis?
Vastus oli siin blogis olemas ju, aga mõni vastas ikka valesti.
Veiko=2, Lont=1, Madli=0

4. Püksid: Lühikesed või pikad?
Lühikesed ikka! Mitte küll just nii lühikesed kui need:

Veiko=3, Lont=2, Madli=1

5. Sokid: Mis värvi?
Erinevat värvi! Siin vist võib kõik vastused õigeks lugeda.
Veiko=4, Lont=3, Madli=2

6. Tossud: Suured või väikesed?
Väikesed ikka, pigistavad natuke, eriti üks, sest teine rebenes õmblusest lahti ja on sellepärast palju mugavam. Tegelikult peaks uued ostma, aga ma ei tea milliseid osta ja raha ka väga raisata ei ole.
Veiko=5, Lont=3, Madli=3

Võitis Veiko, kes kordusõppustelt sügelised või midagi sellist sai, nüüd äkki Sal-Saller laulab asja ilusamaks!
Kätte saab Nooruse1-404 lõunast hilisõhtuni!

3 comments:

  1. see, minu poolt ka suur hurraa ervini pingutustele
    100% toetan

    ainult selline soovitus, et ära väga üle pinguta, muidu vigastad end enne võistlust

    ReplyDelete
  2. jee, minu võit. oot, mis ma võitsin. homme tulen järgi.
    kordusõppuste ja sügeliste kohapealt nii palju, et peale arsti juures käimist selgus, et tegemist on hoopis allergiaga. allergia siis roheliste ja laiguliste riiete vastu.

    ReplyDelete
  3. AnonymousJuly 01, 2009

    deeem, miks ma mõtlesin et järgmise pühapäevani on aega vastata...

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site