Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jun 26, 2009

Kalender

Hannes arvas, et mul võiks olla kalender, kust kohe vaadata saab, et millal ja kui palju trenni tehtud on. Kulutasin sellele selle osa tänasest päevast, mis piiciiaaritamisest ja deegeegee-ee geelitamisest üle jäi. Palju vaeva ja aega raisanud, sain aru (Veiks aitas ka!) et tegelikult on lihtne! Ära tegin, nüüd võite imetleda!

Trennist ka natuke! Eile oli tegelikult päris vastik joosta. Üks asju mis mulle üldse ei meeldi on kuumus ja selle eest ära jooksmisel on soovitule vastupidine efekt. Kuumuse käest pääsemiseks olen mõelnud välja kaks lahendust.

1) Varem üles ärgata. See on halb variant, sest mulle meeldib ärgata, siis kui ma tahan, mitte siis kui kell heliseb.

2)Hiljem üles ärgata. Jällegi halb variant, sest tahaks magama minna just siis kui uni tuleb ja tahtmine on.

Kolmas variant on kuumus ära kannatada.

1 comment:

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site