Proovi sellega otsida!

Custom Search

Oct 18, 2010

Vigastus läbi

Täna ärgates avastasin, et selg on uksepiidalt kukkumise vigastusest terveks saanud. Samas, kuna olin eile teatud põhjustel aktiivselt põlvele toetunud, siis see andis rohkem tunda kui varem. Sellele vaatamata otsustasin, et ma pole enam vigastatud ja läksin jooksma. Algul jooksin küll nii aeglaselt, et kaks hilises keskeas suhteliselt korpulentset daami puhkisid nagu auruvedurid minust mööda. Üsna pea nende tempo aga langes ningsiis oli minu kord möödajooks sooritada. Täna oli nii meeldiv joosta, et peale kavas olnud 5km läbimist jooksin veel poodi ja poest tagasi, ühes käes hapukoorepakk ja teises hakklihakarp.

3 comments:

  1. Sina olidki see pede kes mulle ümera comarketi juures vastu jooksis ühel päeval.

    ReplyDelete
  2. Vägagi võimalik.
    Aga kuigi see võibolla alati välja ei paista, siis ma olen siiski täiesti vastassooihar.

    ReplyDelete
  3. Külmunud hakkliha kudede kaitseks valutavale kohale peale panna ja siis hiljem seda veel hapukoorega määrida. Fastum gel oleks kasulikum, aga kui vahendeid napib, peab alternatiivi kasutama. Teelehte enam ei kasva.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site