Proovi sellega otsida!

Custom Search

Oct 6, 2010

Jooksurada

Veiksi süül hakkas mind huvitama mu tavalise jooksuringi profiil. Leidsin internetisügavustest sellise koha, kus seda teha saab.

Oh üllatust, suuri tõuse ega langusi ei olegi. Kuigi rada hakkab ja lõppeb samas kohas, siis tõusu on kokku 19 meetrit ja langust 21 meetrit.

Siiani olen koguaeg üritanud välja nuputada,miks lõpus on raskem kui alguses, aga nüüd on selge, lõpp on lihtsalt pidevalt ülesmäge.

Läksin hoogu ja tegin Terviseraja kohta ka sarnase profiili ära.

4 comments:

  1. Ahah. Ei noh jah noh.
    Muidu kui sa kursis ei ole, siis bussireis on Setumaale ja Tasuta. Ja Jauram on sulle Bocki võlgu. Aga ära sa bussireisile tule jah, ma mõtlesingi järele ja leidsin, et ma ei taha sind sinna, sa nii lahe ka ei ole.

    ReplyDelete
  2. Mille eest ma Tõnnile Bocki võlgu olen?
    Järjekordselt on ta mind ilmselt tüssanud ja petmise teel õlle välja nuianud.

    ReplyDelete
  3. Ma ka ei tea mille eest...aga Jauram ma luban sul lahkelt mulle Bocki osta;)

    ReplyDelete
  4. Ja ei tea mis valemiga see bussireis tasuta on? Õlu maksab juba 17 raha poes.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site