Proovi sellega otsida!

Custom Search

Oct 13, 2010

Tippsportlase raske elu

Tahtsin täna enne ooksma minemist paar lõuatõmmet teha. Kuna paremat kohta mul pole, siis olen seda harjunud uksepiida külejes rippudes tegema. Täna oli aga eriline päev. Olin mṍned tõmbed rahulikult ära teinud, kui äkki, täpselt siis kui olin ennast maksimaalselt üles vinnanud, käis väike raksatus. Hetk hiljem, enne kui ma midagi arugi olin saanud, olid mu põlved põrandaga valusasti kontakti leidnud. Veidi veel hiljem olid ka küünarnukid põrandal ja poolik jupp uksepiita ikka veel kramplikult peos. Tunne oli nagu oleks selgroog kolm korda endisest lühemaks surutud.

Lõpuks jooksma ei läinudki ja alaselg on siiani veidi hell.

2 comments:

  1. :D, :D, :)))). Suur tänu Tõnn! :)

    ReplyDelete
  2. Mul on hea meel, et minu raske elu kellegi päeva päikeselisemaks suudab teha!

    Aga inimene pole vist disainitud põlvede peale maanduma, täna on selg valus, eriti siis kui liigutada...ja vasakut põlve ei saa ka väga kasutada. Aga eks ma loodan, et homme on ilusam:D

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site