Proovi sellega otsida!

Custom Search

Oct 17, 2010

Küsitlus

Seni olin miskipärast arvamusel, et mu blogilugejad on suhteliselt arukad inimesed, aga küsitluse vastuseid vaadates saan aru, et seekord olen oma hinnangutega rängalt puusse sõitnud. 1/4 vastajatest usub, et ma olen hobune!? Kabistan värskelt rautatud kapjatel edasi mööda klaviatuuri...

Tõsiselt võetavaks sportlaseks peavad mind väga vähesed. Huvitav, miks?

Sattusin ükspäev sellise asja otsa: Use the letters in the word DECATHLON to fill in the cells

Kõige kiirem lahendaja saab auhinnaks ühe õlle, kui keegi seda vahepeal ära ei joo!

7 comments:

  1. N L H D T E C A O
    E T D A C O L H N
    O A C L N H T E D
    C O T N D A H L E
    A E L H O T N D C
    D H N E L C O T A
    L D O T A N E C H
    H C A O E L D N T
    T N E C H D A O L

    ReplyDelete
  2. Palju õnne anonüümus, usun, et oled võitnud kaheliitrise bocki.
    Võidu kättesamiseks võta ühendust Tõnniga.

    ReplyDelete
  3. Tahaks tõesti näha su värskelt rautatud kapja.

    ReplyDelete
  4. No nüüd on tõesti nii, et esimene anonüümne, kes mu ühiselamu luksboksi külla tuleb saab tasuta õlle (väiksema ja mitte bocki). Nii et ole lahke ja astu läbu.

    ReplyDelete
  5. Kas mõttetu joodik ei ole sama mis lõbus napsutrall. Sees mõttes, et see kes joob on ikka lõbus aga kõrvalt vaatad et mõttetu joodik. Definitsioonid vajavad täpsustamist - ei oska õiglaselt hektel hinnata.

    ReplyDelete
  6. Vanal ajal joodi kefiiri, tänapäeval tarbitakse keefiri. Aga valge ollus pakis on ikka sama!

    Samas kui sa valid mõttetu joodik, kes sa siis ise oled, kui ikka loed seda blogi?

    ReplyDelete
  7. Ma ise valisin hobuse, sest ega see suksu sitt loom ei ole. Tige töötegija.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site