Proovi sellega otsida!

Custom Search

Oct 5, 2010

Kell kadunud

Kuna iga päev külastab seda lehekülge nii umbes 20 pealine rahvamass (huvitav küll miks?), kellest mõned on viimasel ajal rahulolematut nurinat tõstnud, et miks uusi postitusi siia ei ilmu. Olgem nüüd kõik koos õnnelikud, sest üks on just antud hetkel ilmumas. Mõningad päevad tagasi käisin maal. Ega see tegelikult nii suur seiklus ei olnudki, aga hiljem kui Tartusse tagasi jõudsin, siis avastasin, et mu pulsikell on kuhugi ära kadunud. Veider värk, aga ma ei suuda ette kujutada, kuhu see kaduda võis. Tegelikult polegi eriti sellist kohta, kust ma seda üles poleks leidnud. Muidugi on võimalik, et viimane autojuht, kelle auto peale ma hääletasin oli osav pikanäpumees ja pätsas kella minu randmelt nii, et ma ise tähelegi ei pannud. Välimuse järgi otsustades tundus küll pigem, et härra oli äsja Patareist välja lastud, siis mingi autojuhi maha koksanud ning tolle auto ära varastanud. Kipun arvama, et kui ta mu kella oleks tahtnud, siis poleks ta hakanud sea elegantselt ja märkamatult eemaldama, vaid pigem oleks kasutanud abivahendina vasarat, kirvest või midagi muud sarnast.

 Nüüd on veidi ebamugav joosta, kuna kipun ilma pulssi pidevalt kontrollimata liigselt kiirustama. Teine probleem on selles, et kuna mul on antiikne telefon, millel kella ei ole, siis olen sellises veidras olukorras, et päev läbi ei tea palju kell on.

P.S Kui väga hästi läheb, siis kirjutan Mustast Ropsist ka millalgi midagi.

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site