Proovi sellega otsida!

Custom Search

Oct 5, 2010

Db, see lugu on sulle!

Ma eile pesin oma spordidressid ära, aga tippspordist ei saa märgade dresside tõttu trenni ära jätta. Nii otsisingi kapipõhjast mingid teised püksid, mis näevad muidu samasugused välja, aga neil pole uhket väikest Nike märki küljes, sellepärast on mul piinlik nendega trenni teha ja enamasti hoian neid peidus. Redus olemise ajal oli pükstega juhtunud selline veider lugu, et võõkohal olev pael oli välja roninud. Haakisin paela külge inglisnõela asusin paela tema pessa tagasi toppima. Jõudnud oma tegevusega poole peale, juhtus äkitsi õnnetus. Vedrunõel kargas lahti ja ma ei saanud enam oma tegevust jätkata. Lõikasin noaga pükstesse avause ja ja jätkasin tegevust. Viimaks kui lõpuni jõudsin, siis tundsin suurt kergendust. Aga see muutus koheselt pettumuseks, kui avastasin, et olin poole pealt sama teed pidi tagasi tulnud, mida ma sinna minemiseks olin kasutanud. Olin väga kurb! Aga lugu ise oli ju lõbus ja õpetlik - üheksa korda mõõda, ükskord lõika.

6 comments:

  1. ah jah, ei muidu on normaalne, aga kas sa bussireisile ka ikka tuled?

    ReplyDelete
  2. Kuna ma oma süü tõttu osakonnajuhatajaks ei saanud, siis on see bussireisimine finantsiliselt mulle hetkel mittejõukohane.

    ReplyDelete
  3. Olles hiljaaegu avastanud enda setu päritolu, tervitan Tõnni tagasijõudmist oma juurte juurde. Kõik, kes selle ennasttäis pseudo-härrasmehe juttu ka tegelikult kuulavad, teavad, et tegemist on on sala-saarlasega. Rõõm näha, et poiss on avanenud, valehäbist üle saanud ja hakkab lõpuks kapist välja tulema - "võõkohal".

    ReplyDelete
  4. tõnn ära nende õ-dega üle jah pinguta. koolis küll õpetatakse, et osad ö-d kirjutatakse tegelikult kriipsuga, mitte täppidega aga tegelikult on neid kriipsuga ö-sid ainult tühine osa.

    ReplyDelete
  5. Vaat kui önnelikuks üks väike täht inimesi teeb:D
    Ma olin väsinud tookord, muidu on mul on see pähe öpitud, et vöö on nagu öö!

    ReplyDelete
  6. kuusalu rannakeeles ka ei ole õ-d

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site