Proovi sellega otsida!

Custom Search

Feb 3, 2010

E-riik


Nii tore, et igast uksest ja aknast reklaamitakse, et meil on e-riik. Üks väike näide, kui e see riik ikka on.

Mul oli vaja ühte väljavõtet vaja. Algul arvasin, et saan neti teel asja aetud, aga peale kiiret külastust politse- ja piirivalveameti kodulehele selgus, et asjatoiming tuleb sooritada lähimas politsei esinduses. Üritasin uurida ka seda, et mis päeval võmla avatud on, aga tutkitki. Sellist kallist informatsioonijupikest ei ole raatsitud internetti üles riputada. Ühel heal päeval võtsin jalad selga ja astusin võmmide juurest läbi. Tegelikult üritasin astuda, aga kuna uks oli kinni, siis taipasin, et sel päeval nad ei tahagi rahvaga suhelda.

Aga ega ma ei jätnud jonni, läksin uuesti ühel teisel päeval, mil putka lahti oli. Aga ega pikka juttu ei olnud, teatati, et enam sellist asja võmlast ei saa, tuleb hoopis KMAsse minna. Nojah, eks ma siis läksin. Kirjutasin avalduse ning nüüd pean 30 päeva ootama, siis tuleb posti teel asi mulle koju.

Asjad on ikka imelihtsad!

Muidugi minu meelest saaks asja ka nii ära korraldada, et kirjutad avalduse onlines valmis ja siis mingi päss vastavast ametist saadab sulle maili teel vastuse...aga no liiga palju head ka ei tasu vist tahta.

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site