Proovi sellega otsida!

Custom Search

Feb 20, 2010

Ilm on kole tuuline ja jube külm

.

5 comments:

  1. Palju õnne juubeli puhul !
    Et siis tänasest lõppevad kõik ebatervislikud eluviisid ja hakkab umbes selline elu nagu sellel lingil, millele ma oma nimega viitan? (teisiti lihtsalt ei saa linkida. Ei viitsi tervet aadressi käsitsi ümber kirjutama ka hakata.)
    Aga seal on paar päris huvitavat viisi trenni tegemiseks.

    ReplyDelete
  2. Viimased 100 päeva, nüüd siis tuleb lõpuks treenima hakata.

    ReplyDelete
  3. Tegelikult on mõni päev rohkem kui 100 aega, sest täpset toimumiskuupäeva pole veel paika sätitud.

    Aga trenni, ikka trenni!

    ReplyDelete
  4. Peaks endast ka sellise vieo välja laskma:D

    ReplyDelete
  5. ma olen juba ammu mõelnud, et sinust peaks midagi sellist tegema. kui sul endal kaamerat ei ole, siis saab ka piltidega nagu minu nö. blogis mõned klipid on. teeme ära? ma olen nõus pildistama aegajalt.

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site