Proovi sellega otsida!

Custom Search

Feb 9, 2010

Rekordisadu

Täna juhtus üpriski produktiivne hommikupoolik olema. Püstitasin koguni kaks isiklikku rekordit, millega kahjuks kummagagi väga rahul ei ole.

Esimene neist oli 400 meetris. Alguses panin mõnusasti liduma, tunne oli hea ja kiirus kiire. Esimesed 250 meetrit lendasin raja pealt nagu Ants Antson jää peal, aga siis enam jõudu ei jätkunud. Ülejäänud distantsi läbisin aeglaselt nagu elevant soos. Punnitasin küll, aga edasi ei liikunud, päris lõpus enam ei punnitanud ka...võibolla oleks 1-2 sekundit kiiremini suutnud joosta. Aeg oli igatahes umbes 79 sekundit, see riistapuu, mis mul kasutada oli, täpsemat mõõtmist ei võimaldanud. Eks tuleb kiiruslikku vastupidavuse trenni teha, siis saab aja paremaks natuke.

Proovisin, mida ennustaja uue 400m rekordi põhjal mu tulemuseks pakub. Ennustaja arvates olen ma praegu 1600 punkti vormis. Ise olen muidugi veidi paremal arvamusel!

Teise rekordi püstitasin teibaga hüppamises, mida ma esimest korda elus proovisin ilma promillideta teha. Ei olnudki nii hirmus, kui ma kartsin! Algkõrgus 1.15 või 1.20 alistus kohe mängeldes päris esimesel katsel. Järgmine kõrgus 1.35 õnnestus paaril esimesel korral teibaga maha tõmmata, aga kolmandal katsel lendasin üle. 1.55 oleks ka peaaegu alistunud, aga siis läks hoojooks sassi. Putkul õnnestus 2.05 alistada. Kui paar korda veel harjutada, siis peaksin ma ka sama kaugele jõudma!

Tegin tabelis uued rekordid boldiks! Edaspidi kui tuleb uusi tulemusi, siis juhtub samamoodi.

6 comments:

  1. Äkki jätad need vanad tulemused ka alles, need eelmised rekordid ja hakkad parandamisi uude lahtrisse kirjutama? Tokihüpet ma sul tean, et see oli halb, aga 400m eelmist aega küll ei mäleta enam. Siis näeks paremini arengut.

    ReplyDelete
  2. Tehtud!
    On nüüd areng selgemini silmatav?

    ReplyDelete
  3. juhiks tähelepanu faktile, et teivashüppe punkti summa paranes kolm korda. kui selline areng jätkub siis õllekasti-lubajad värisege.

    ReplyDelete
  4. Areng on selgemini nähtav, aga areng tundub väike olevat. Vaata kas sinu parimal alal, kuulil, ka mingi areng on toimunud? Lihtsalt natuke rohkem jõudu tehes.

    ReplyDelete
  5. Areng on väike aga tubli!

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site