Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jan 31, 2010

Esimene add-on

Multitalent, nagu ma olen, tegelesin siin paar tunnikest kerge progemisega. Sain päris kena asjandusega maha, nimelt meisterdasin Luida imevalemile korraliku kodu, aga nagu minus suureks (väga suureks) pettumuseks selgus, siis blogspot ei aksepteerib ainult HTML-i ja PHP-d mitte, aga kuna suure osa koodist meisterdasin just PHP juppidest, siis ei saa ma meistritööd blogisse toppida.

Riputasin selle siis teise kohta... siia

Praegu pole see vel päris valmis, saab ainult punkte mitte sentimeetreid ega sekundeid sisestada ja nulli ta ei tunnista.

2 comments:

  1. su süsteemid on vigased. nad ei arvesta käsiajaga.

    Kuidas see käib?
    Kõigepealt tuleks aeg ümardada aeglasema kümnendik sekundini. Ja siis lisatakse jooksudele all 400m 0,24s. 400m 0,14s.

    Meie kümne võistlusel ei ole küll seda alati täpselt järgitud.

    ReplyDelete
  2. Ma tean sea jah.
    Süsteemid ei ole vigased, vaid valemid on koostatud automaataja jaoks. Põhimõtteliselt saaks käsiaja ka valemisse sisse panna, aga ma ei kujuta ette, kuidas ma saaksin anda mingi sellise käsu, et toimuks ümardamine aeglasema kümnendikuni. Muidugi võin asja uuria, aga ei tea kas õnnestub....

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site