Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jan 5, 2010

Treeningutest

Nüüd jälle paar treeningut ka muu kompoti sekka ära tehtud.

Täna üritasin kõrgust hüpata. Leebelt üteldes, üldse ei tulnud välja! Suurim kõrgust, millest üle lennata suutsin, oli 1 meeter ja kolmkümmend sentimeetrit. Kuidagi ei suutnud õiget hoojooksu üles leida. Mul oleks treenerit vaja! Enne sai Nuki käest asju küsida, aga too on nüüd Aafrikas lõvide keskel.

Eilne treening jõusaalis kulges kõvasti paremini kui täna maneezis. Hiljuti jooksis kanal2 pealt mingi Võsapetsi reklaam, kus nimiosaline rusikaga telliskivi seina lammutas ja karjus: "Mina...mina olen Kalevipoeg!" No vot, viimasel korral jõukas valitses mind täpselt samasugune tunne.

Peale minu olid rauda kangutamas ka kaks vene kutti, kes terve aja rääkisid sellest, et Narvas on küll hea, aga Ameerikas on veel parem. Aga lõpus kui ma ära läksin, siis üks avaldas saladuse, et ta ei tahakski tegelikult Ameerikasse vaid hoopis Prantsusmaale, sest seal on nii hea koht, et isegi ameeriklased tahavad sinna kolida.

3 comments:

  1. Kuulsin, et Putkuga lähete ringtreeningut ka tegema. Kuna sind laboris näha ei ole, siis kas sa teed enda ringi või tahad teha neid, mida varem tegime? Ehk kas tahad paberit, kus kirjas, mida tegime?

    ReplyDelete
  2. Mismõttes ei ole laboris näha?
    Iga päev võib mind seal näha!

    ReplyDelete
  3. Sa käid laboris sellistel aegadel, kus kedagi normaalset enam kohal ei ole. Mina sind näinud ei ole siin tükk aega. Aga vastus küsimusele?

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site