Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jan 29, 2010

Lumi

Kuna täna oli ainult -10 kraadi külma, siis otsustasin, et olen piisavalt Põhjamaa mees, et olen sellise pehme ilmaga võimeline jooksma küll. Tõmbasin dressid üll ja pistsin punuma. Algus oli ilus, aga kui linn ära lõppes ja ma lagedale alale jõudsin, siis adusin, et talv on tugevam kui tahe joosta. Mitte külm ei olnud see mis segas vaid hoopis tuisk. No tegelikult tuisk otseselt mitte, aga selle tagajärjed. Pole just väga meeldiv põlvini hanges joosta, eriti kui veidi hämar on juba ja ei näe kus tee lõppeb ja kraav algab.

Õnneks olen ma osav ja jõudsin elusana koju tagasi...pluss enamiku teekonnast läbisin ikkagi joostes.

3 comments:

  1. ma arvan, et sul töötaks suusatamine hetkel sama hästi kui jooskmine. ja kuna lund on nii palju, siis sõitma saad hakata kohe ukse eest ja ei pea tähtveresse selleks lonkima. hea jälle spordipostitust näha.

    ReplyDelete
  2. Ma arvan, et suusatada on mugavam, siis kui vastav rada ees on, aga ukse eest ei hakka ühtegi suusarada.

    ReplyDelete
  3. spordipostitused, phäh, sport on nõrkadele, tugevad on ilma spordita tugevad. ja lahedad. elavad ilusat elu, kvaliteetselt, intensiivselt ja surevad ilusana ja vara. hurraa, elagu seks, ürdid, kivi ja veeremine

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site