Proovi sellega otsida!

Custom Search

Nov 22, 2010

Korvpalli MM

Kunagi ammustel aegadel valitses merd Võitmatu Armaada, aga siis tulid inglased ja võitsid võitmatuid. Ajalugu kordus taas eelmisel pühapäeval Ülikooli spordihallis, kui Võitmatu LOTE esindusmeeskond kaotas neljast mängust neli.

Alt üles: väravavaht Päärn (ainuke kes kätt valgeks ei saanud), somutaja Egon, mängujuht Tuul, keskmängija Hülge Martin, siivutu Londo, viskav tagamängija Mario(kahjuks viskas enamasti mööda), kapten-peatreener-koristaja-pressiesindaja ehk mina ja lõpuks parim varumees, kes kõige rohkem platsil viibis: Mällar.
Veel pilte

Esimene mäng - Triimtiim LOTE vs. ma ei mäleta kes

Omad saavad palli, aga tekib kerge kaos, sest keegi ei tea kumma korvi poole ründama peab. Segadus selgineb peagi ning keegi söödab kellelegi, kes omakorda annab palli osavalt järgmisele mehele edasi, kes teeb ka sellega miskit ning siis tuleb järgmine keegi ja viskab korvi. Kõik on uskumatult õnnelikud, et suutsime juhtima minna. Olime pikalt seitsmendas taevas, siis kui maa peale tagasi tulime, oli seis 6:12 vastaste kasuks ja mäng läbi.

Teine mäng - LOTE 1 vs. LOTE 2

Mõni vastasmängija oli isegi pikem kui Yao Ming, kes on umbes sama pikk kui kaks tema kaasmaalast kokku. Vastaste pikim poiss ulatas nii kõrgele, et isegi Londo, kes on väidetavalt Eesti kõige pikem numismaatik, kuigi oma vendadega võrreldes on ta paras jupats, ei pidanud kummardama kui tahtis vastase jalgevahelt läbi jalutada.
Mäng lõppes aga ikkagi kurvalt, vaatamata sellele, et vahepeal õnnestus korraks juhtida.

Kolmas mäng - Triimtiim vs. matemaatikud

Juba enne mängu algust algas vastaste vaimne terror meie õilsa tiimi pihta, kui tervitamise asemel hakkasid vastased nõudma, et me sel korral nende vastu hellad oleksime ja kõik ninaluud terveks jääksid. Eks me siis olime õrnad ja kaotasime 8:36.

Viimane mäng - Triimtiim vs. mingi meeskond, millest poole moodustas naiskond

Kordus sama skeem,äksime juhtima, kuid mängisime äärmise osavusega oma eduseisu maha.

Kohtume 12.12 saalijalka MMil!

7 comments:

  1. Kui jalkas samasugune triimtiim välja pannakse, siis ma püüan ka tiimi kandideerida.

    ReplyDelete
  2. Kaotuste taga oli ilmselgelt asjaolu, et mina, kui mitmeid kordi tiitlitega pärjatud kossuhunt, ei tulnud triimtiimi sellest kaosest välja päästma.
    Ega igakord peagi võitma, sest ka kaotustest on miskit õppida

    ReplyDelete
  3. Ilmselgelt oli platsil puudu minu andekast aga tugeva treeningu käigus täiuslikkuseni lihvitud 99% tabavusega kaugviskest; minu jõuliselt sirgjoonelisest (tegelikult on selles üsna palju kõveramaid jooni ja inimvõimete piiril sooritatud aerotehniliselt elegantseid petteid) aga alati vastast üllatavast kompromissitust võitlusest korvi all; ning lõpeks, minu teada-tuntud vastaste moraali ja mänguskeemi lõhkuvast aga oma meeskonda erutavast ühe-mehe-maaala-kaitsest. Õnnetuseks LOTE kossunohikutele pidin ma vastaval nädalavahetusel tegelema hoopis kaunite kunstidega.

    Jalgpallis, nagu igaüks teab, olen ma tänu oma lühikesele kasvule natukene kehvem mängija ent sellegipoolest kindlasti kõige parem mees platsil. Praeguse tähtede seisu juures tundub, et 12.12 olen valmis võtma sisse jalgpalliasendi. Kui nüüd veel Jaurami ka väravat kaitsma saaks... (Jauram võiks seda muidugi MÕNE SÕNAGA kommenteerida) siis tuleks koju nii karikas kui igavene au ja kuulsus, tõenäoliselt ka lepingu-pakkumised Euroopa tippklubidelt.

    ReplyDelete
  4. Mina, kui pärjatud väravavaht, olen vajadusel kindlasti nõus lotelasi aitama, et saavutada igavene au ja kuulsus.
    Sisse lastud väravaid mängu kohta keskmiselt 0,53
    Keskmine minutite arv mängu kohta 99,6%
    Keskmine joove mängu kohta 1,67 promilli
    Penaltite tõrjumise efektiivsus 74,7%
    Penaltite realiseerimise efektiivsus 94,3%

    Sport on lahe juues!

    ReplyDelete
  5. Näha on, et oled juba veidi rüübanud, kui arvad, et aega mõõdetakse protsentides.

    ReplyDelete
  6. Siinkohal vist oleks paslik jälle vana link välja käia: http://suusablog.blogspot.com/2009/11/blog-post.html
    kus Vussvillem tõesti sai ühe korvi sisse.

    ReplyDelete
  7. Vaatasin selle video uuesti üle. Tõesti laitmatu sooritus minu poolt. Mis ma seekord aga tähele panin: Tõnn, kogenud mängumehena, ootab enne lauapalli järele võitlusesse tormamist kõigepealt ära, et kas Vussi vise üldse korvi või korvilauda tabab...

    ReplyDelete

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site