Proovi sellega otsida!

Custom Search

Apr 30, 2010

Treenimisest

 Eelmise sissekande kommentaariumis küsiti niimoodi:
Nonooh, kalendri järgi on kümnevõistluseks valmistumine edasi lükatud?

Ei ole! Lihtsalt erinevatel põhjustel pole olnud võimalik staadioni ega muid spordirajatisi külastada.

Täna hommikul juhtus veel selline tore lugu ka, et hankisin endale ühe vigastuse. Juhtus see nii, et hommikul (minu hommikul, tegelikult siis lõuna paiku, aga see polegi oluline) ajasin ennast hirmsa kusehäda sunnil voodist püsti ja tatsasin kiirel sammul vootekloseti poole. Olin juba üle poole teekonnast õnnelikult läbinud, kuid siis äkitselt tundsin teravat valu parema jala päka piirkonnas. Järgmisena märkasin põrandal ilusaid punaseid arooniasuuruseid tilgakesi, mida pidevalt juurde sigines. Siis tõmbasin katkise pudelipõhja jala seest välja ning terve A-rühma aja üritasin verejooksu peatada. Lõpuks see õnnestuski, aga nüüd ma lonkan silmnähtavalt.

Samas, kangelaslik nagu ma olen, trenni siiski ära ei jätnud, kuigi pärast seda hakkas uuesti haavast verd immitsema.

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site