Proovi sellega otsida!

Custom Search

Jul 30, 2009

Räägin kõik ära

Lühidalt esimesest staadionitrennist.
Väljend, et vanale koerale uusi trikke ei õpeta, ei vasta tõele. See oli mul päris esimene kord kaine peaga tõkkeid ületada. Treener oli päris üllatunud, et mingit progressi oli märgata, kuigi samas ütles ta ka, et veel on vaja kõvasti harjutada.

Ma ütlen ausalt tõkkejooks on keeruline. Sa pead jooksu ajal kümmet asja jälgima. Esiteks peavad käed jooksu ajal õigesti käima, mul käisid nad millegipärast liiga taha ja vale nurga all. Siis pead ründejalga(see mis esimesena üle tõkke läheb) õigesti tõstma õppima, see peab otse üles tõusma, aga ei tohi sirgeks minna. Samal ajal pead teise käega ründavat liigutust tegema ja siis selle sujuvalt tagasi liigutama nagu ujujad. Üksi neist asjadest ei tohi sassi minna, muidu kukud maha või läheb jooks metsa. Aga see pole veel kõik, samme peab ka lugema ja rütm peab õige olema. Nii et kui võimalik, siis jookske ilma tõketeta, sest see on lihtsam.

Täna olid mul jalad eilsest nii valusad, et tegin ainult pool trenni.

Rolf arvas, et mul on isegi võimalik 3000 punkti täis saada, aga seda teatud tingimustel. Ehk siis kui ma 10 kilo alla võtan ja joomise enamvähem maha jätan. Alla võtmisega ei ole probleeme, ma arvan. Siiani on kadunud nii umbes 4 kilo, vaatamata sellele et viimasel ajal on üpris palju alkoholi tarbitud. Aga samas Folgil näiteks ununes söömine ära, sest pidevalt pidi joomise ja lõbus olemisega tegelema. Esimesel õhtul sõin, siis ostsin keskmisele Kaskoffile(sorri poisid, ma ei oska teie nime kirjutada) burgeri, ta sõi selle ära ja ütles, et h.a burks, anna rummi ka, võttis lonksu ja oksendas kogu asjanduse murule. Siis ma mõistsin, et sõõmine on mõttetu.

Joomise koha pealt nii palju, et seda ma maha ei jäta. Esiteks see et ma trenni teen on niigi ebaaus, kui ma joomise ka maha jätaks, siis oleks ülesanne liiga lihtne. Ja pealegi mida ma siis nende auhinnaks saadavate õlledega peale hakkaks? Ja ega ma tegelikult nii palju ei joo kui arvata võiks, praegu on lihtsalt selline periood, lihtsalt on nii juhtunud. Enne selleaastast kümnevõistlust juhtus selline periood olema, millal ma peaaegu kaks kuud järjest ei olnud kordagi purjus. Mulle meeldib juua ja ma olen endaga rahul sellisena nagu ma olen, nii et ei jäta ma midagi maha!

Ütlen nüüd ennetavalt, et see nädalavahetus olen jälle maksimaalselt purjus, sest tee viib mind Püssi Pungile(muide, see toimub Püssis).

Seda ka veel, et panin uue küsitluse. Kuus päeva aega vastata ja need kes trenni ei plaani tulla võiksid tagasihoidlikult mitte oma arvamust avaldada. Võimalik on mitme ala poolt ka hääletada, kõige populaarsem ala on järgmiseks kavas. Korraldaja jätab endale õiguse vajadusel teha muudatusi, aga ilmselt ta ei tee seda. Korraldaja olen mina siis.

Aitab küll, siia rohkem ei mahu hästi.

No comments:

Post a Comment

 
free counters Locations of visitors to this page Bookmark This Site